تعداد بازدید: 2635

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 7 شهريور 1387-0:0

مدرک کردان تاييد شد؟

یک منبع آگاه در دولت از تایید مدرک تحصیلی دکترای افتخاری علی کردان وزیر کشور از سوی دانشگاه آکسفورد خبر داد.


 این منبع آگاه  با اعلام این خبر اظهار داشت: ما برای تایید اینکه مدرک دکترای افتخاری آقای کردان اصل است یا خیر، فردی را مامور و به انگلیس اعزام کردیم تا چگونگی موضوع را از نزدیک بررسی کند و گزارشات را به ما ارائه دهد.

وی افزود: متاسفانه پس از بررسی های لازم متوجه شدیم تمام آثار صدور مدرک دکترای افتخاری آقای کردان در همه سایت های دانشگاه آکسفورد حذف ومعدوم شده بود که ناگزیر شدیم با به کارگیری وکیل و اجازه دانشگاه، به سایت اصلی دانشگاه آکسفورد مراجعه کنیم  ودر نتیجه پس از بررسی کلیه مدارک، صدور مدرک مورد بحث، تایید شده و این مدرک از طرف سفارت جمهوری اسلامی ایران در انگلیس برای وزارت کشور ارسال شده است.

 این منبع آگاه تاکید کرد که تایید مدرک کردان وزیر کشور به زودی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

اما رئيس جمهور در نامه‌اي خطاب به محمد مهدي زاهدي وزير علوم دستور داد چگونگي ادامه تحصيل، اخذ مدرك و استفاده از بورس‌هاي تحصيلي در داخل و خارج بدون رعايت ضوابط آموزشي برخي از مديران، بررسي جامعي انجام شود.

متن كامل نامه محمود احمدي‌نژاد به اين شرح است:
جناب آقاي دكتر زاهدي
وزير محترم علوم، تحقيات و فناوري
سلام عليكم
خيل عظيم مديران دلسوز و فداكار كشور در طول سه دهه بيشترين خدمات را به ملت عزيز و انقلاب اسلامي ارائه كرده‌اند و بعض با نثار جان خويش مسير خدمت‌رساني صادقانه به كشور را هموار و تثبيت كرده‌‌اند.
متأسفانه تعداد قليلي از افراد در دوره مديريت خود بدون رعايت ضوابط آموزشي و خارج از مقررات جاري در داخل و يا خارج از كشور مدرك تحصيلي اخذ و از عناوين و مزاياي آن بهره‌ برده‌اند و همين، فرصت و بهانه لازم براي خدشه‌دار كردن حيثيت اكثريت قريب به اتفاق انسان‌هاي شريف و خدوم را فراهم آورده است. جهت صيانت از ساحت خدمتگزاران صديق ضروري است بررسي جامعي از چگونگي ادامه تحصيل، اخذ مدرك، استفاده از بورس‌هاي تحصيلي در داخل و خارج و چگونگي ارزيابي آن به ويژه از سال‌هاي 1364 به بعد توسط مديران انجام و گزارش آن را ارائه كنيد.(mehrnews+farsnews)


  • پنجشنبه 7 شهريور 1387-0:0

    شمادرگوشه ای از سایت خبریتان از بداخلاقی رسانه ای وآفت ذکرنکردن منبع خبر دررسانه هاانتقادکرده اید آیا نقل قول از یک منبع آگاه بدون اسم ورسم صحت سایر مطالب شما را نیز زیر سوال نمی برد؟واین ازمصادیق بداخلاقی رسانه ای نیست ؟

    • پنجشنبه 7 شهريور 1387-0:0

      مگر در انگلیس از نزدیک بررسی می کنند ؟ بازهم انگلیس استعمار پیر ؟! مرگ بر انگلیس


      ©2013 APG.ir