تعداد بازدید: 2624

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 7 شهريور 1387-0:0

ابوذر پورادیب: حضور خاتمی ضرورت ندارد

رییس دبیرخانه سند چشم انداز 20 ساله کشور گفت: موضعگیری های برخی از احزاب تندرو اصلاح طلب نشان می دهد که آنها از گذشته درس عبرت نگرفته اند.

 


 "ابوذر پورادیب" با اشاره به موضعگیریهای حزب مشارکت که حضور در رقابتهای انتخاباتی دوره دهم ریاست جمهوری را منوط به حضور "سیدمحمد خاتمی" در این عرصه کرده، افزود: چنین شرطی نشان دهنده سبک سری و به دور از سیاست ورزی است.

 به گفته وی، به نظر می رسد هدف بیان کنندگان جنین اظهاراتی ایجاد تنش در جامعه باشد.

 وی با بیان اینکه این گروه ها سیاست ورزی را بر اساس میل باطنی خود تعریف می کنند، خاطرنشان کرد: اصلاحات نیز به دلیل برخوردهای گزینشی، سلیقه ای، انحصارطلبانه و تند همین گروه ها به ورطه سقوط افتاد و اکنون باگذشت سه سال، در حسرت روزهای خوش گذشته به سر می برند.

 این فعال سیاسی دانشجویی توصیه کرد: افراد و گروه ها به جای اینکه برای حضور خود در انتخابات چنین شرطی قائل شوند به روند انتخاب گزینه شایسته کمک کنند.

 به گفته پورادیب، خاتمی فرد شایسته و فرزانه ای است که برای نظام اسلامی ایران سرمایه گرانقدری محسوب می شود، اما ایشان به رغم فراز و فرودهای بیشمار 8 سال رییس جمهور بودند، اکنون بهتر است فضا را برای حضور افراد دیگری فراهم کنیم تا خدای نکرده این گونه استنباط نشود که در ایران قحط الرجال است.

وی تاکید کرد: هر آنچه را که خاتمی به عنوان رییس جمهور می تواند انجام دهد گزینه های دیگر اصلاح طلب هم می توانند انجام دهند، اگر خاتمی به فکر اعتلای کشور باشد می تواند به دور از کرسی ریاست جمهوری تجربیات خود را در اختیار مدیران قرار دهد و از نفوذ داخلی و خارجی خود برای بهبود اوضاع استفاده کند.



    ©2013 APG.ir