تعداد بازدید: 2276

توصیه به دیگران 1

شنبه 9 شهريور 1387-0:0

علي‌آبادي غلو مي‌كند-نجف نژاد

نماينده بابلسر گفت: علي‌آبادي مدير مجربي است؛ اما نه در عرصه ورزش، بلكه در عمران و شهرداري!


نجف‌نژاد: متوليان ورزش اشتباهي بر جاي خود تكيه زده‌اند 

 عضو هيئت رئيسه فراكسيون ورزش گفت: نتايج كاروان ايران در المپيك بيانگر آن است كه متوليان ورزش اشتباهي بر جاي خود تكيه زده اند.

مقداد نجف‌نژاد اظهار داشت: اگر بخواهيم عملكرد كاروان ايران را در المپيك بررسي كنيم، بايد به سابقه مراجعه شود. نسبت به سه دوره گذشته، نه تنها پيشرفت نكرديم؛ بلكه پسرفت داشته‌ايم. حتي در حد تصورات مردم ديگر كشورها از ايران نيز ظاهر نشديم. ايران پتانسيل بيشتري دارد و استعدادهاي فوق‌العاده‌اي در ايران داريم.

وي افزود: اين نقص را در ورزشكاران نمي‌بينم؛ بلكه ايراد از برنامه‌ريزان و مديران است. اين نتيجه، نشانگر آن است كه متوليان ورزش، اشتباهي بر جاي خود تكيه زده‌اند. اگر برنامه‌ريزي اشكال داشت، چرا آن را اجرا كرديد؟ حق مردم ايران است كه در موقعيت‌هاي ممتاز در ورزش بين‌المللي قرار بگيرند. نبايد شاهد ركود باشيم.

 عضو هيئت رئيسه فراكسيون ورزش مجلس تاكيد كرد: ‌معتقدم محمد علي‌آبادي مدير مجربي است؛ اما نه در عرصه ورزش، بلكه در عمران و شهرداري. ايشان در آن بخش ها خوب كار كرده است. در ساخت و سازهاي ورزشي نيز تا اندازه‌اي موفق بوده؛ البته نه تا آن اندازه‌اي كه خودش مي‌گويد.

او غلو مي‌كند و در امر ورزش ناموفق عمل كرده است. نجف‌نژاد خاطر نشان ساخت: المپيك ويترين خوبي است براي اينكه كشوري ببيند در عرصه ورزش موفق بوده يا ناكام؟ اگر بخواهيم شاخصي براي موفقيت تعريف كنيم و بدانيم معيارهاي تنظيم شده صحيح بوده، بهترين جا المپيك است. وي ادامه داد: بايد رودربايستي را كنار بگذاريم.

 اين برنامه اگر نقص داشته، چرا روي اجراي آن سماجت شده است؟ اين برنامه حاصل تفكرات مديران بوده و متولي اصلي، سازمان تربيت بدني است كه اگر اركانش موفق عمل نكرده‌، در راس آن رئيس سازمان ناموفق بوده است. نماينده مجلس شوراي اسلامي با اشاره به ساخت و سازها در ورزش، عنوان كرد: ساخت اماكن و تجيهزات كار خوبي است؛ اما در ورزش، عملكرد را با رشد آن مي‌سنجند و اين تجهيزات، وسيله‌اي است براي رسيدن به هدف. برنامه چهار ساله سازمان در ورزش نتيجه نداده و در اصل آن مشكل داريم.

بسياري از كشورها كه كمتر از ما هزينه كرده‌اند، نتايج بهتري گرفته‌اند. بهتر است ميدان را براي جوانترها و مديران خبره باز كنيم تا وارد عرصه شوند و با انرژي بيشتري عمل كنند. نجف‌نژاد در خصوص اينكه معتقد است مديران ورزشي بايد بركنار شوند، گفت: آنها بايد كنار بروند. كل تيم مديريت ناموفق بوده و بايد يك تيم جديد وارد عرصه شود. اگر چنين ركودي در كشوري ايجاد مي شد، چه برخوردي با مديران آن انجام مي‌گرفت؟ آيا باز هم سماجت مي كردند؟ ورزش با شادابي و نشاط جوانان و مردم توام است. اگر هادي ساعي مدال طلا نمي گرفت، مديران ورزشي حتي توان مقابله با جامعه و مردم را داشتند؟

وي افزود: ساعي در سه دوره المپيك خوش درخشيده و يك ورزشكاري است كه با استعداد ذاتي خود نتيجه گرفته است. وي تاكيد كرد: فراكسيون ورزش با جديت موضوع ناكامي در المپيك را در دستور كار قرار داده و با اين موضوع برخورد مي كند.

نجف‌نژاد در مورد اينكه اگر محمد علي‌آبادي فردا در مجلس شوراي اسلامي حاضر نشود، نمايندگان چه واكنشي نشان خواهند داد، گفت: اگر چنين رفتاري انجام شود، بيانگر آن است كه ديگر نمي‌خواهد در سازمان فعاليت كند.

نمايندگان مردم مي‌خواهند اين موضوع را آسيب‌شناسي كنند و بدانند با صرف اين همه هزينه، چه حاصلي به دست آمده است؟ مي خواهيم سوالات مردم را بازگو كنيم. نجف‌نژاد در مورد اينكه مجلس حق استيضاح معاون رئيس‌جمهوري را ندارند، گفت: در امور مجلس، چارچوب‌ها مشخص است و حق تحقيق و تفحص و تذكر و سوال براي نمايندگان وجود دارد. مجلس ناظر عالي عملكرد اجرايي است و بايد به وظيفه خود عمل كند. حداقل 70 ميليون نفر مي‌خواهند كه مجلس با قاطعيت و انصاف، اين موضوع را آسيب‌شناسي كند و نتيجه هم به مردم گفته شود.

 نماينده مردم بابلسر در خصوص اينكه اگر محمود احمدي‌نژاد معاون خود را بركنار نكند چه اتفاقي رخ مي‌دهد، گفت: با شناختي كه از دكتر احمدي‌نژاد دارم، ايشان با هيچ كس تعارف و رودربايستي ندارد. اگر متوجه شود كسي قصوري مرتكب شده، قاطع برخورد مي‌كند و در اين خصوص تجديد نظر مي‌كند.(farsnews)



    ©2013 APG.ir