تعداد بازدید: 2481

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 13 شهريور 1387-0:0

بابلي ها براي رييس جمهوري تومار نوشتند

 مردم بابل،در مورد کارشکني ها بر سر پروژه خودروسازي اين شهرستان، تومار 12 متري براي احمدي نژاد نوشتند.


جمعي از هيات هاي مذهبي ، دانشجويان،اعضاي انجمن اسلامي و بسيج دانشجويي دانشگاه ها و مجمع انجمن هاي مختلف امور صنفي و كسبه و بازاريان ، باامضاي تومار بزرگ 12 متري و نوشتن نامه هاي متعدد نسبت به کارشکنی های اخیر، توسط افرادی که فقط به واسطه مخالفت با دستور رياست جمهوري می خواهند با  انجام نشدن پروژه خودروسازي به نوعی کارشکنی انجام دهند ، معترض شدند.

 اين تومار که در مورد تعلل در ساخت کارخانه خودرو در مازندران است، آمده : کارشکنی های آشکار اخیر توسط افرادی است که فقط به واسطه مخالفت با دستوری از سوی شما صادر شده صورت می گیرد و این عده می خواهند با عدم انجام این پروژه به نوعی کارشکنی خود را ابراز نمایند.

 در ادامه این تومار آمده: آقای رییس جمهور؛ خواهشمند است دستور فرمایید هر چه سریعتر این مساله پیگیری شود و عوامل کارشکن به مردم معرفی و عزل شوند تا نهال امیدی که در میان مردم برافراشته شد توسط آنان خشک نشود .

در پایان این تومار هم آمده است : بی اعتمادی مردم به مسئولین همان کاری است که دشمنان ملت ایران دنبال می کنند.

 گفته می شود این تومار توسط برخی افراد نزدیک به یکی از نمایندگان سابق بابل در مجلس شورای اسلامی در حال پیگیری است . پیش بینی می شود با توجه به انتقادات شديداللحن و تند امام جمعه بابل و پیگیر بودن وي و دیگر مسئولان مازندران ،اخبار خوشايندي از این پروژه در آینده نزدیک به اطلاع مردم برسد .

 لازم به ذكر است حجت الاسلام و المسلمين مجتبي روحاني در خطبه هاي هفته گذشته نمازجمعه شهرستان بابل به از اجرايي نشدن يكي از مصوبات سفر رياست جمهوري در اين شهرستان انتقاد کرد.

وي گفته بود: "در ميان طرحهاي مختلفي كه در يكي دو سال قبل رئيس جمهور اين مژده را به مردم اين شهرستان وعده داده شد ، ساخت و ساز كارخانه بزرگ خودروسازي بود كه متاسفانه هرچه ما چشم دوخته ايم و هرچه در اين زمينه تذكر داده شد ، اما متاسفانه هيچ حركتي از مجموعه ايران خودرو نمي بينيم و حتي هفته گذشته در گفتگويي كه با استاندار مازندران داشتم ايشان در جواب گفتند ، آنچه را استان و استانداري مي بايست انجام دهد ، همه را با دقت انجام داده است و ما حتي مجوز و زمين را نيز در اختيار آنها قرار داديم و حتي تا چند هفته قبل با سرمايه گذاري كه به دفتر آمد ، صحبت كرديم و گفت كه من آماده سرمايه گذاري براي اين شركت در اين شهرستان هستم ، و آنها هم اعلام آمادگي كرده اند ، پس اين تعلل ها براي چه چيزي است ؟ و از ناحيه چه كسي است ؟

تا چند ماه ديگر دور دوم سفر رياست جمهور به اين استان انجام مي شود. اگر شخص رئيس جمهور در مورد اين پروژه سوال كند ، مسئولين اين استان درجواب سوال چه چيزي براي گفتن دارند ؟

اين مسئله براي مردم اين شهر و منطقه و خطه بسيار مهم و ارزشمند است ، و براي مردم اصلا قابل گذشت نيست.

 شايسته است در اين زمينه اهتمام شود و بنده نيز از تمامي گروههاي مردمي اين شهرستان تقاضا دارم درشهر و روستا و همه اعضاي شوراهاي اسلامي و انجمن هاي كه داراي نام و نشان هستند به تلاش مردمي در اين زمينه بپردازند ، تا كلنگ به زمين خورده ، انشاءالله مراحل اجرايي را طي كند كه خداي ناكرده اين مسئله مشمول مرور زمان نشود . 

 (shahab_isna@yahoo.com)


  • پنجشنبه 14 شهريور 1387-0:0

    با احترام
    مقام معظم رهبری در دیدار با هیات محترم دولت فرمودند : :( " اما تا مادامى كه قانون، قانون است، حتماً بايستى به آن عمل بشود و به آن اهميت داده بشود. من اين را تأكيد مى‏كنم ".) که اگر حتی دولت محترم با اجرای قانونی موافق هم نباشد ولی موظف به اجرای آن قانون تصویب شده مجلس و شورای نگهبان می باشد . بنابراین خواهشمند است دولت محترم جهت التزام عملی به دستور مقام معظم رهبری ، قانون خدمات دولتی و نظام هماهنگ پرداخت حقوق فرهنگیان را اجرا فرمایید . ( بن غیرنقدی و .... فرهنگیان را پرداخت کنید . تورم شدید است ) با تشکر و آرزوی توفیق


    ©2013 APG.ir