تعداد بازدید: 1973

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 14 شهريور 1387-0:0

ورزش ، اولويت نخست مقداد

از نطق هاي آتشين نماينده بابلسر خبري نيست،چرا که او فعلا" به انتقاد از سازمان تربيت بدني مشغول است!


مقداد نجف نژاد که در مجلس هشتم بسيارکم تر از مجلس ششم خبرساز مي شود و از نطق هاي آتشينش نشاني نيست؛ در چند روز گذشته انتقادات فراواني به سازمان تربيت بدني داشته و خواستار مشخص شدن نقش سازمان تربيت بدني در ناكامي‌هاي اخير شده است.

نماينده مردم بابلسر در مجلس‌ با اشاره به دو شغله بودن كفاشيان گفت: كميته ملي المپيك نيازمند يك مدير تمام وقت است.

نجف‌نژاد در تازه ترين اظهارات خود به farsnews گفت: دو شغله بودن مدير ورزشي در دو بخش پرهياهو و پرمشغله نمي‌تواند كارساز باشد.

 وي بيان داشت: كميته ملي المپيك بايد با مديران ورزشي اداره شود. نماينده مردم بابلسر در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به بحث‌هاي اخير در خصوص مقصر دانستن رئيس فدارسيون كشتي در ناكامي كشتي در المپيك پكن تصريح كرد: يزداني خرم مدير ورزشي كاردان و متعهدي است كه هميشه با برنامه‌ريزي در فدراسيون حضور داشته است.

 وي با تاكيد بر اينكه در چند دوره اخير تعداد مدال طلا در كشتي چند عدد بوده است، افزود: اين راه حل خوبي نيست كه تمام تقصيرها را بر گردن يزداني خرم مي‌اندازند.

نجف‌نژاد گفت: سازمان تربيت بدني رفع تكليف نكند و مطمئناً مقصران بايد سهم خود را بپردازند. وي افزود: دخالت‌هاي بي‌مورد در فدارسيون‌ها و عدم برنامه‌ريزي درست در ورزش موجب شد كه در المپيك ناموفق باشيم و اعتقادام اين است كه به اندازه هزينه بايد برنامه‌ريزي كنيم.

نجف نژادسابقه مديرعاملي باشگاه استقلال تهران را درکارنامه خود دارد.

گفتني است مجله فوتبال در تازه ترين شماره خود گفت و گويي با عليرضا منصوريان انجام داده که اين ورزشکار معروف ايراني نجف نژاد را ضعيف ترين مدير دوران ورزشي اش در باشگاه استقلال دانسته است.

مقداد که اين روزها مديريت ورزش کشور را زير سئوال مي برد،بيشتر از يک سال نتوانست در باشگاه استقلال بماند و از کار برکنار شد.



    ©2013 APG.ir