تعداد بازدید: 2137

توصیه به دیگران 1

شنبه 16 شهريور 1387-0:0

روحاني:به ما وعده دادند كارخانه خودروسازي بابل ساخته خواهد شد

امام جمعه بابل گفت:بعضي ها هستند كه در ماه مبارك رمضان در منازل خود مي نشينند و به مساجد و پاي منابر نمي روند و ازاين فيلم به آن فيلم ، سريال نگاه مي كنند.


حجت الاسلام والمسلمين مجتبي روحاني گفت:يكي از اموري را كه بايد آن را رعايت كرد ، احترام گذاشتن به ماه مبارك رمضان مي باشد که در بازار ما به اين نكته به خوبي توجه نمي شود ، چرا كه بايد در هنگام نماز ، بازار ما تعطيل باشد.

امام جمعه بابل با انتقاد ازبرخي افراد گفت: شنيديم كه در خيابان و منازل افرادي سيگار به دهن و يا مشغول به خوردن غذا هستند كه اين حركات نشان دهنده بي حرمتي به ماه مبارك رمضان و زشت است.

وي گفت: بنده از نيروي انتظامي و ستاد اجرايي مي خواهم كه با اين موارد به شدت برخورد کنند.

 وي استدلال كرد : بعضي ها هستند كه در ماه مبارك رمضان در منازل خود مي نشينند و مي مانند و به مساجد و پاي منابر نمي روند و در منازل خود در پاي تلويزيون ها مي نشينند و ازاين فيلم به آن فيلم ، سريال نگاه مي كنند و در اين ماه مبارك از مساجد استقبال نمي كنند .

 وي افزود :بهره مندي ما از ماه مبارك رمضان همين گرسنگي و تشنگي است.

 روحاني افزود: ما بايد بدانيم و مراقب باشيم عروسي هاي ما ، مجالس ما ، آموزش ما ، بعضي از جاهاي خاص و ... آلوده به بعضي از مسائلي است ، كه منجر به گناه مي شود.

وي با قدرداني از پيگيري هاي استاندار مازندران در خصوص ساخت كارخانه خودروسازي بابل ، تصريح كرد : مسئله ديگري كه وجود دارد در خصوص طرح مصوب رياست جمهوري و ساخت كارخانه خودروسازي مي باشد كه به مردم بابل وعده داده شده است و بنده در اين رابطه در اواسط هفته تماس تلفني با استاندار مازندران داشته ام که گويا ايشان به شدت پيگير اين مسئله مي باشند و آنها به ما وعده دادند به زودي اين امر عملي خواهد شد .

(shahab_isna@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir