تعداد بازدید: 2117

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 18 شهريور 1387-0:0

اوضاع پيچيده

نخستين انتصاب استانی وزیر جدید کشور  اوضاع را پیچیده تر کرد.

 


در حالی که گفته می شد تغییر مصطفی پورمحمدی به دلیل برخی مدیران استانی بوده است، اولین انتصاب استانی وزیر جدید کشور این موضوع را پیچیده تر کرد.

به گزارش rajanews حدود 5/1 ماه پس از آنکه حبیب الله دهمرده به عنوان استاندار کرمان انتخاب شد و موقتاً نیز سرپرستی استانداری استان سیستان و بلوچستان را برعهده داشت، علی کردان در حکمی علی محمد آزاد را به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان انتخاب کرد.

این انتصاب در حالی صورت گرفته است که پیش از این گفته می شد با توجه به اوضاع امنیتی نامطلوب استان، دولت قصد دارد سردار دقیقی را به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان منصوب کند. گقتني است معمارزاده -استاندار آذربايچان شرقي-هم روز گذشته استعفا داد.

اما وزير كشور ظهر ديروز با حضور در شهر قم با برخي مراجع عظام تقليد ديدار كرد.

 به گزارش isna علي كردان پس از ورود به شهر قم و زيارت بارگاه حضرت معصومه (س) با حضور در بيت آيت‌الله بهجت با اين مرجع تقليد ديدار كرد. وي هم‌چنين با آيت‌الله مكارم شيرازي نيز ديدار کرد.


  • سه شنبه 19 شهريور 1387-0:0

    behtar in nist ke ostandar ra mardome mantagheh entekhab konand ta iek ostandar, khod ra khedmatgozare mardom bedanad , nah dolat ia wazire keshwar- har che bashad, bedone in mardom doalat wa wazir arzeshi nadarand


    ©2013 APG.ir