تعداد بازدید: 6648

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 25 شهريور 1387-0:0

طاهر نژاد: تغییر قانون احزاب یک موضوع انحرافی است

عضو مازندراني حزب کارگزاران سازندگی گفت:در حال حاضر آنچه که باعث ضعف عملکرد احزاب است نارسایی قانونی نیست، بلکه ساختارهای فراقانونی است.


به دنبال اظهار نظر فولادگر، عضو کمیسیون ماده 10 احزاب مبنی بر بازنگری و اصلاح قانون احزاب و تشکلهای سیاسی، یدالله طاهرنژاد عضو شورای مرکزی خانه احزاب اظهارنظر کرد: «آقای فولادگر به عنوان یک عضو کمیسیون ماده احزاب می‌تواند اعلام نظر کند و نظرشان هم مورد احترام است ولی لزوماً لازم‌الاجرا نیست».

 یدالله طاهرنژاد -عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی- تصریح کرد: «با توجه به اینکه قانون احزاب با نگاه مثبت به فعالیت احزاب تصویب شده است و با عنایت به این مطلب که این قانون همچنان کارایی لازم را دارد، ضرورت اصلاح قانون احزاب در مقطع کنونی کاملاً خارج از موضوع است و جزء اولویت‌های کشور نیست».

نماينده اسبق مردم چالوس تاکید کرد: «در حال حاضر آنچه که باعث ضعف عملکرد احزاب است نارسایی قانونی نیست بلکه ساختارهای فراقانونی است که مانع فعالیت احزاب می‌شود». 

طاهرنژاد در پایان با بیان اینکه قبل از آقای فولادگر هم افرادی مثل آقای بادامچیان نظراتی راجع به قانون احزاب داشته‌اند گفت: «با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و کشور با مسائل و مشکلات متفاوتی مواجه است طرح این موضوعات انحرافی نه تنها دردی را از کشور دوا نمی‌کند بلکه فقط می‌تواند بر حداقل فعالیتی که احزاب در عرصه سیاسی کشور انجام می‌دهند تاثیر منفی بگذارد».(aftabnews)


    ©2013 APG.ir