تعداد بازدید: 3393

توصیه به دیگران 1

شنبه 30 شهريور 1387-0:0

کردان:شنبه در تبريز ،جمعه در ساري

وزير کشور روز شنبه در تبريز استاندار جديد آذربايجان شرقي را معرفي و روز جمعه براي ساروي ها سخنراني مي کند.


 وزیر کشور روز شنبه در تبریز مراسم تودیع و معارفه معمار زاده و علی رضا بیگی استاندار جدید آذربایجان شرقی را برگزار خواهد کرد. 

وي اخبار منتشرشده درباره تغییرات گسترده در استانداران کشور را تکذیب کرد.

علی کردان پس از مراسم معارفه استاندار جدید قزوین در گفت‌وگو با isna هم‌چنین از انتخاب معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین در آینده نزدیک خبر داد.

کردان درباره تغییر انجام‌شده در استانداری قزوین نیز گفت: تمایل مهندس نصری برای ادامه خدمت در دستگاه‌های ستادی پایتخت عامل تغییر در استانداری قزوین بوده است.

وی افزود: هم اکنون بنده و دو وزیر دیگر خواهان به کارگیری مهندس نصری در وزارتخانه‌ها هستیم که وی باید در این مورد تصمیم‌گیری کند.

وزیر کشوردرباره اظهارنظرهای مطرح شده پیرامون مدرک تحصیلی خود نیز اظهار كرد: قرار شد وزیر علوم در این باره اظهار نظر کنند.

baztabonline خبر داد: علی کردان با سفر به استان مازندران قراراست در روز قدس برای راهپیمایان و مردم ساري سخنرانی کند.

وي چندي پيش و در هفته دولت براي قزويني ها سخنراني کرده بود.ساري دومين شهري است که کردان در سمت تازه اش براي خود برنامه سخنراني تدارک ديده است.

اماخبر ديگر مربوط به وزير کشور ماجراي استعفای معاون سیاسی اوست که منتشر و تکذیب شد:
  
ایسنا:

«عليرضا افشار» معاون سياسي وزير كشور از سمت خود در اين وزارتخانه استعفا كرد.

عليرضا افشار استعفاي خود را چهارشنبه‌ تقديم وزير كرده، اما علي كردان تا كنون نظرش را در اين باره اعلام نكرده است.

افشار شهريور سال 86 پس از استعفاي مجتبي ثمره هاشمي و در زمان وزارت پورمحمدي به معاونت سياسي وزير كشور منصوب شد و اكنون با رفتن وي ، سومين تغيير در اين معاونت رقم مي‌خورد.

علي جنتي، اولين معاون سياسي وزارت كشور در دولت نهم بود.

بر اساس اطلاع خبرنگار ايسنا از كامران دانشجو، استاندار تهران، به عنوان جدي‌ترين گزينه براي انتصاب در معاونت سياسي وزارت كشور ياد مي‌شود.

هنوز هيچ منبع رسمي‌اي خبر استعفاي افشار را كه از معاونت فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح به وزارت كشور آمده بود،‌ تاييد نكرده است.

هم‌چنين علي كردان هفته پيش با استعفاي سيدمهدي هاشمي از معاونت هماهنگي امور عمراني وزارت كشور موافقت كرد.

هاشمي پس از رفتن پورمحمدي سرپرستي اين وزارتخانه را نيز بر عهده گرفته بود.  
 
فارس:
 
عليرضا افشار معاون سياسي وزارت كشور از سمت خود در اين وزارتخانه استعفا كرد و از اين وزارتخانه رفت.

عليرضا افشار پس از رفتن مجتبي هاشمي ثمره از وزارت كشور از اوايل شهريور سال گذشته به سمت معاونت سياسي اين وزارتخانه منصوب شده بود.
وي رئيس ستاد انتخابات هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي بود كه همزمان با انتخابات ميان‌دوره‌اي چهارمين انتخابات مجلس خبرگان رهبري در بيست و چهار اسفند سال 86 برگزار شد.
افشار كه قبل از مسئوليت خود در وزارت كشور در كارهاي فرهنگي حضور داشت تدوين منشور اخلاقي انتخابات را در دستور كار خود قرار داد و معتقد بود كه اين منشور اخلاقي مي‌تواند برخي خلاء‌هاي قانون انتخابات را پركند. افشار براي تدوين منشور اخلاقي انتخابات از ايده صاحبنظران كمك گرفت و حتي به ديدار مراجع عظام در قم رفت.

علي كردان وزير كشور بزودي معاون سياسي اين وزارتخانه را منصوب مي كند.
 
 خبر بازتاب آنلاين:
 
معاونت سیاسی وزارت کشور در روزهای آینده شاهد تغییر و تحولات مدیریتی خواهد شد.

قرار است به زودی علیرضا افشار ، معاون سیاسی وزیر کشور ، از سمت خود کناره گیری کند و جای خود را به یکی از نزدیکان احمدی نژاد دهد .

بر همین اساس دکتر کامران دانشجو ، استاندار کنونی تهران ، پست معاونت سیاسی وزارت کشور را بر عهده خواهد گرفت و بدین ترتیب باید منتظر گزینه جدیدی برای استانداری تهران نیز باشیم. گفتنی است مهندس معمار زاده استاندار اسبق آذربایجان شرقی گزینه احتمالی استانداری تهران است  
 

ایلنا:

 
معاون سياسي وزير كشور در واكنش به انتشار خبر استعفاي خويش گفت: از سمت خود استعفا نداده‌‏ام.
عليرضا افشار در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"گفت: استعفايي صورت نگرفته است. من به دعوت آقاي احمدي نژاد در دولت نهم كه اميد مردم و رهبري است، توفيق خدمت پيدا كردم و تا هر زمان و هر كجا كه ايشان مصلحت بدانند خدمتگزار خواهم بود.



    ©2013 APG.ir