تعداد بازدید: 2322

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 1 مهر 1387-0:0

سفره‌ بهشهري‌ها بوي نفت گرفت!

رييس اداره آموزش و پرورش بهشهر گفت: پول نفت برسر سفره‌ بهشهري‌ها آمده‌ است !


در حالي که مشاوران رئيس جمهور اساسا" شعار پول نفت سر سفره هاي مردم را که گفته مي شود از شعارهاي انتخاباتي دولت نهم بوده رد مي کنند و با نگاهي به کسري بودجه هفت هزار ميليارد توماني وزارت آموزش و پرورش -که يکي از جدي ترين سوالات نمايندگان در استيضاح وزير بود- رئيس اداره آموزش و پرورش بهشهر گفت: پول نفت برسر سفره‌ بهشهري‌ها آمده‌است !


مدير اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر که isna خبر اظهارات او را روي خروجي خود قرار داده، مي گويد: با هزينه ‌٤٠ هزار ميليون ريالي در آموزش و پرورش بهشهر، پول نفت در اين حوزه بر سر سفره‌هاي بهشهري‌ها آمده است.

 علي‌اکبر گرجي افزود: ما در بهشهر از لحاظ علمي و فرهنگي پيشرفت بسياري کرده‌ايم و در بسياري از موارد از نمونه‌هاي استاني و کشوري هستيم.

وي حمايت از دولت را يکي از شاخصه‌هاي مهم اصول‌گرايي دانست و گفت: دولت نهم دولت عزم و عظمت و عزت ملي است و در آن جز کار چيز ديگري مشاهده نمي‌شود.

 البته اين مدير دولتي برخلاف برخي ديگر که کليه تلاش هاي دولتهاي پيشين را ناديده گرفته و سعي در ثبت همه امور به نام خود و دوره کاري شان دارند، اظهار داشت: در دولت‌هاي ديگر نيز کارهايي انجام شده و اگر در دولت‌هاي قبلي کاري صورت نمي‌گرفت که کار قوه مجريه بايد متوقف شده بود و اين استمرار فعلي را نداشت.

گرجي گفت: ما با نفي کارکرد دولت‌هاي گذشته، ظلم بزرگي به نظام خواهيم کرد چرا که همه دولتمردان در جاي خود کارهاي بسياري انجام داده‌اند اما در بعضي از موارد در اصل کار خدشه وارد ساخته‌اند.

 يادآور مي شود مجتبي هاشمي ثمره- مشاور ارشد رئيس جمهوري-در دومين همايش ملي روابط عمومي هاي دستگاه هاي اجرايي گفته بود: برخي اطلاع رساني ها خلط مبحث است ؛ مثلا" مي گويند پول نفت را بر سر سفره مردم مي آوريم. اول اين که کجا چنين قولي داده شد؟ بعد اينکه دولت درآمدي را که از نفت به دست مي آيد بر اساس قانون مصرف مي کند."



    ©2013 APG.ir