تعداد بازدید: 1983

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 2 مهر 1387-0:0

زنان خط هفت

بانوان خيابان خط هفت چالوس، با بستن مسير، از ورود كاميون‌ها جلوگيري كردند.


در اعتراض به وجود دو كارگاه سنگ‌كوبي و تردد كاميون‌هاي حامل سنگ به اين كارگاه‌ها در چالوس، بانوان خط هفت چالوس از ورود كاميون‌ها به اين خيابان جلوگيري كردند. 

 اين بانوان با انسداد مسير ورود اين كاميون‌ها به اين خيابان‌ها از تردد آنها جلوگيري كردند.
آنان علت اين كار را انتشار پودر سنگ و گرد و غبار به داخل خانه‌هاي خود اعلام داشته و علاوه بر آن از ادامه كار اين كارگاه‌ها گلايه و شكايت داشتند.


احمد پور‌جواد و نادر ميار كياني كه از جانب اهالي محل در خصوص اين مشكل پيگيري‌هاي قانوني و اداري مي‌كنند، اظهار داشتند: اين دو كارگاه در حال حاضر در منطقه مسكوني و شهري قرار گرفته و مواد آلاينده آن ساكنان اين خيابان را دچار مشكل كرده است البته ما به مراجع قانوني مراجعه كرديم و آنان نيز معتقدند كه لازم است اين كارگاه‌ها به نقطه مناسب ديگري انتقال يابند اما تاخير در انجام اين مسئله، بانوان محل را به اين اقدام وا داشت.


موسي قاسمي مدير يك واحد كارگاه سنگ‌كوبي اظهار داشت: در اين خيابان دو كارگاه سنگ‌كوبي وجود دارد كه تاسيس آن به سال‌هاي 1356 و 1358 باز مي‌گردد و البته با جواز اداره صنايع استان احداث شده‌اند.
وي افزود: در آن سال‌ها اين منطقه مسكوني نبود و جزو محدوده شهر هم نبود اما اكنون كه شرايط فرق كرده ادارات مربوطه به ما اعلام كرده‌اند كه اين كارگاه‌ها به نقاط ديگر منتقل شوند.


قاسمي در ادامه افزود: ما به خواسته مردم محل احترام مي‌گذاريم و طبق پيگيري‌هاي به عمل آمده قرار است به نقطه مناسب ديگري نقل مكان كنيم و زمين مناسب هم به ما معرفي شده است البته اگر ادارات در انجام كارها سرعت بيشتر ببخشند ما هرچه زودتر كارگاه را به آن منطقه جديد منتقل خواهيم كرد تا همسايگان از ما ناراضي نباشند.


قاسمي اضافه كرد: اين خواهران هم البته همان خواسته‌اي را مطرح مي‌كنند كه ما هم در مورد انجام آن جدي هستيم اما جلوگيري از ورود كاميون‌ها و تعطيلي كارگاه به امرار معاش بيش از 50 نفر بستگي دارد كه انتظار داريم تا تحويل زمين اين مشكلات را تحمل كنند.


پس از چند ساعت منع عبور و مرور در خيابان خط هفت براساس اظهارات نادر مير‌كياني يكي از مسئولان فرمانداري و شوراي شهر قول داده است كه براي سرعت بخشيدن به روند اداري حل مشكل با اهالي و مديران كارگاه همكاري شود.(farsnews)



    ©2013 APG.ir