تعداد بازدید: 4941

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 2 مهر 1387-0:0

شهروند بابلی يک ميليارد تومان به صندوق مهدی موعود کمک کرد

مديرعامل صندوق قرض الحسنه مهدی موعود(عج) بابل با تکذيب خبر زير پوشش قرار گرفتن اين صندوق گفت: تا دو هفته آينده وضعيت عادي مي شود


موسس و مديرعامل صندوق قرض الحسنه مهدی موعود(عج) بابل گفت: تا دو هفته آينده وضعيت اين صندوق به حالت عادی برمی گردد و اين صندوق تحت پوشش و زير نظر هيچ صندوقی قرار نخواهد گرفت و به طور مستقل و با همكاری مردم ، به فعاليت خود ادامه خواهد داد.


 مهدی حقيقت در خصوص آخرین وضعیت صندوق قرض الحسنه مهدی موعود (عج) گفت : خوشبختانه با كمك فرماندار بابل و ديگر مسئولين كه سعی و تلاش دارند كه ما را از چنين بحرانی رهايی بخشند قرار شد مبلغی وام از طريق اين مسئولان به اين صندوق داده شود .

وی با بيان اينكه  به دنبال افرادی كه وامهای معوقه دارند هستیم، گفت: از مردم تقاضا داريم كه با ما همكاری های لازم انجام دهند تا ان شاءالله ظرف دو هفته آينده بتوانيم اين بحران را مهار کنیم تا اين صندوق پا بر جا و به كار عادی خود ادامه دهد .

مديرعامل صندوق قرض الحسنه مهدی موعود بابل در ادامه تشريح كرد : در آينده بسيار نزديك و در دو هفته آينده وضعيت اين صندوق به حالت عادی برمی گردد و اين صندوق تحت پوشش و زير نظر هيچ صندوقی قرار نخواهد گرفت و به طور مستقل و با همكاری مردم ، به فعاليت و حالت عادی خود ادامه خواهد داد.


 وی از انتظارات اين صندوق نسبت به مردم گفت : ما از تمامی افراد و مشتريان اهل درد انتظار داريم كه ما را درك کنند ، چرا كه اين صندوق در طول اين 8 سال بيش از 95 ميليارد تومان به مردم وام قرض الحسنه بدون كارمزد داده است و نبايد مردم كاری كنند كه اين صندوق از بين برود .


 گفتنی است يك شهروند بابلی بنام جواد طاهرپيشه در اقدامی قابل توجه يك باب مغازه تجاری به مساحت 93 متر مربع و به ارزش 1 ميليارد تومان به صندوق قرض الحسنه بدون كارمزد مهدی موعود (عج) شهرستان بابل اهدا خواهد کرد.پيش تر اعلام شده بود اين صندوق زير مجموعه صندوق وليعصر بابل شده است.(isna)


  • يکشنبه 19 آبان 1387-0:0

    با سلام و احترام - در خصوص خبرهای که ارایه می گردد کمی اندیشه و زرنگی بنظر خیلی لازم هست لازم به اشاره هست مدیر عامل صندوق مهدی موعود از سه ماه قبل از موضوع بحران به علت های گوناگون فرد دیگری بر سمت ایشان تکیه زده و متاسفانه بعد از گذشت چند ماه هم می بینیم فرجی حاصل نشده انشاء الله که مشکل شون حل بشه و مردم هم ....

    • دوشنبه 22 مهر 1387-0:0

      امیدوارم صندوقی که افق جدیدی را (در میان بانک های گوناگون آلوده به ربا که با کلاه شرعی های مسخره به حیات نکبت بار خود ادامه میدهند) به صورت بدون کارمزد برای مردم گشوده است و مشکلات زیادی از آنان را برطرف کرده و به تنهایی رقیبی جدی همه بانک ها و قرض الحسنه ها گشته است ، با مدیریت بهتر و بهره گیری از اقتصاد دان های قوی و با کار اقتصادی شفافتر و ریسک کمتر باقدرت بیشتر به راه خود ادامه دهد و امید است همه دلسوزان به نوبه خود در این مساله به این صندوق یاری رسانند

      • مالباختهپاسخ به این دیدگاه 0 0
        پنجشنبه 18 مهر 1387-0:0

        اقای حقیقت وقتی وام میلیاردی میدادی فکرزمستانت نبودی هم دنیات وریدی هم اخزتت را

        • علي اماميپاسخ به این دیدگاه 0 0
          چهارشنبه 17 مهر 1387-0:0

          باسلام
          باتشكر از اينكه به فكر مالبلاخته گان صندوق هستيد. بنده هرچي موجودي در زندگيم داشتم گذاشتم توي اين صندوق .الان پولي ندارم به زندگيم ادامه بدم.300000 تومان تلاش كردم تا از يكي قرض كردم تا يكي از چكهاي من پاس شد. چندتا از اقساط من از سه بانك مانده. و هر روز ميرم صندوق ولي اين اواخر هيچ فردي جوابگو نيست.حدود30 هزار نفر در اين صندوق بلا تكليفند. هر روز زن و مردهايي را ميبينيم ملتمسانه و گدا گونه دم در صندوق براي رفع خرجي زندگيشان گداييي مي كنند و اين جمله را تكرار مي كنند" شما ميخواهيد قسط بديد"
          اونايي كه صندوق رو اداره ميكردند چرا بدون تدبير اين ظلم بزرگ را انجام داده اند.چطور اشكهاي ريخته شدن زنهايي كه از نداري گريستند در آخرت جواب خواهند گفت.شما رسانه ها بايد بداد مردم برسيد و اين اخبار را به گوش مسئولين تاكيد بشه.ما همچنان منتظر و نگران مانده ايم
          با تشكر


          ©2013 APG.ir