تعداد بازدید: 2074

توصیه به دیگران 1

شنبه 6 مهر 1387-0:0

آب مازندران سازگار نبود،کردان بيمار شد

انتصاب دانشجو به معاونت وزارت کشور تکذیب شد، کسالت و سرما خوردگی وزیر کشور اطلاع رسانی را مختل کرد.



 

 پیرو درج اخباری در برخی خبرگزاری ها مبنی بر انتصاب دکتر کامران دانشجو -استاندار تهران- به سمت جانشین و معاون سیاسی وزارت کشور، خبر اين انتصاب تکذیب شد.

 در پی انتشار خبر برکناری علیرضا افشار از سمت معاونت سیاسی وزارت کشور و انتصاب وی به عنوان مشاور فرهنگی وزیر کشور اخباری مبنی بر جایگزینی دانشجو به جای وی دراین وزارتخانه در برخی خبرگزاریها منتشر شد.

baztabonline خبر داد:دکتر کردان به دلیل کسالت و سرما خوردگی طی روزهای آینده خبرهای دقیق تری در اختیار رسانه ها قرار خواهد داد. 


  • جعفر قربان پورپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 9 مهر 1387-0:0


    امیدوارم که همه مسئولین ساروی و استانی قدر این فرصت را بدانند و با اتحاد و همدلی و استراتژی مشخص و تعیین اهداف توسعه ساری با کمک قدرت و جایگاه ارزشمند قانونی جناب آقای کردان وزیر محترم کشور نسبت به اجرای پروژه های ملی با اعتبارات متمرکز کشوری باعث رشد و شکوفایی شهرمان باشند . رقابت سیاسی را به رفاقت خدمتگزاری تبدیل کنند و با تمام نیروها نسبت به حمایت از وزیر محترم کشور ساروی همت کنند. مطمئن باشید دیگر به این زودیها چنین موقعیت درخشانی نصیب ساری نخواهد شد . اینجانب زمانی که بعنوان کارشناس ارشد اموراداری و اجتماعی مجلس شورای اسلامی انجام وظیفه می نمودم اتحاد مسئولین اصفهانی برای توسعه اصفهان را ملاحظه نمودم و آمادگی خویش را برای تدوین سند توسعه شهرستان ساری با رویکرد اتحاد ملی و جذب اعتبارات کشوری به مسئولین محترم ارشد اعلام میدارم ، مسئولین ساروی هم انشاا... متحد شوند با تشکر - جعفر قربانپور - کاندیدای مستقل فرهنگی سابق مجلس هشتم ساری
    .www.jafarghorbanpour.com
    http://parsaupload.com/file/1497/ghorbanpor-JPG.html
    http://parsaupload.com/file/5988/DSC00158-JPG.html
    http://parsaupload.com/file/5991/New-Image-JPG.html
    http://parsaupload.com/file/5993/New-Image2-JPG.html


    ©2013 APG.ir