تعداد بازدید: 2958

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 15 مهر 1387-0:0

دستلافي آکسفورد

بررسي کارشناسانه اي از تخريب وزير کشور از گروه تحليلي-خبري صبح.


پيش تر به برخي از ترفندهاي رسانه اي ضد انقلاب و اپوزيسيون داخلي و خارجي و همچنين ماهيت فريب خوردگان داخلي نسبت به دكتراي افتخاري وزير كشور اشاره کرديم.


ماهيت كارگردانان و عوامل پشت صحنه اين غائله و هجوم بي امان رسانه اي كه به يك التهاب سياسي در جامعه تبديل شده نبايد بركسي مغفول باشد؛ بلكه تبيين و بازخواني اين پروژه مخرب كه جرياني با نام عدالت خواهي آن را طراحي كرده ( بخوانيد مخالف دولت اصولگرا) امري لازم و اجتناب ناپذير است.

اما در اينكه اين هياهو و بحران سازي براي نظام و دولت اصولگرا امري غيرطبيعي و غير عادي است، هيچ شك و ترديدي نيست.


راستي چراجريان اصولگرايي مخالف دولت در مجلس كه اخيرا نيز از حمايتهاي علي لاريجاني رئيس مجلس  برخوردار شده از خود نمي پرسد كه هاوايي از كجا آمده است ؟


پرونده تخلفات اين دانشگاه در دولتهاي سازندگي و اصلاحات به كجا رفت ؟ و اينكه تعداد كثيري از مديران ارشد دولت اصلاحات با آگاهي كامل از ماهيت غيرقانوني دانشگاه هاوايي ،صرفا با پرداخت 250 ميليون ريال مدارك جعلي اخذ نمودند ؟


آيا استمرار غائله سازي و بحران افكني نسبت به مدرك افتخاري علي كردان در راستاي مخدوش نمودن چهره نظام ، حاكميت و تضعيف دولت اصولگرا نيست ؟


علي كردان ،وزير كشور ، پس از جلسه راي اعتماد و شبهه اي كه تعدادي از نمايندگان مخالف وي ( از طيف توكلي و اصولگرايان تحول خواه  ) نسبت به جعلي بودن مدرك او ارائه دادند، در روز معارفه خود كه آقاي احمدي نژاد نيز حضور داشت تصويري از مدرك دكتراي افتخاري خود را در اختيار رسانه ها قرار داد تا از اين طريق به شبهات پاسخ داده شود.


 درجريان راي اعتماد به علي كردان نيز مخالفان وزارتش هيچ چيز ناگفته را پنهان نكرده، بلكه در خصومتي زفت و سنگين با سنان و سرنيزه به افشاگري علني و راديكاليسم متوسل شده تا ضمن شكستن هيمنه و اقتدار كردان، نه تنها به سرزنش و شماتت احمدي نژاد، به تخريب دولت اصولگرا بپردازند.


به راستي راه اندازي جنگ رواني و ايجاد التهاب سياسي پس از دو ماه از راي قاطع مجلس به كردان بيانگر چيست و از كدام منبع ارتزاق مي شود ؟


لطفا" به بخشهايي از پروژه عمليات رواني جريان ضد انقلاب كه در راستاي مخدوش نمودن مسولان ، خدمتگزاران كشور و همچنين تخريب نظام اسلامي است توجه فرماييد :


-راديو فردا ( وابسته به سازمان جاسوسي آمريكا) : كردان بايد در دادگاه حاضر شود !
-سايت ضد انقلاب روز آنلاين : بايد ديد رئيس برگزار كننده انتخابات در دولت نهم ، خواهد توانست مدرك جعلي خود را به فراموشي بسپارد و به كار ادمه دهد يا خير؛ اگرچه بي شك اين كار دشوار به نظر مي رسد پس بهتر است كردان استعفا دهد .


-راديو اسراييل : علي كردان خشونت طلب و سابقه كار در سپاه را دارد . وي پايگاه نيروهاي حزب الله در صدا و سيماي ايران بوده و اصلا براي اين كار مفيد نيست .


-راديو اسراييل باز در تحليلي ديگر مي گويد : علي كردان اين فرد كذاب (!) و جاعل( !) و دزد بيت المال (!)  كه 20 سال با مدرك دروغين دكتري ، از بيت المال ايران حقوق و مزاياي ماهيانه ؟ يك دكتر را گرفته (!) بايد امانتدار راي مردم در انتخابات رياست جمهوري نيز باشد .


-گروهك رجوي (منافقين ) : افتضاح مدرك قلابي پاسدار ( علي كردان) به اوج رسيد و بحران دروني رژيم آخوندي را بيش از پيش دامن زد .


-نوشابه اميري (عضو ساواك و حزب توده ) : امروز مصالح ايران به سرنوشت كردان ها و  اين رابطه ها گره  خورده است . همانها كه سياست شان عين ديانت شان و ديانت شان عين سياست شان است (!)


-فرهاد رجبعلي (عضو گروهك ماركسيستي برانداز ) : اگر مسولان ايران قصد دارند كمي از فشارها عليه نظام بكاهند و همچنان مدعي حكومتي سالم بمانند ، واجب است اين لكه را ، هرچند به سادگي محو ناشدني نيست ، از دامان خود پاك كنند و كردان را متقاعد به استعفا كنند كه جز اين راهي نيست !


- سايت ضد انقلابي روز آنلاين : كردان تروريست و قبلا با نهادهاي نظامي از جمله سپاه همكاري داشته ، وي از طرفداران جدي حكومت آخوندهاست و حضورش در وزارت كشور با دموكراسي و حكومت مردم سالاري منافات دارد و غيره


3-  آياهجوم بي امان رسانه اي  جريان ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامي نسبت به حكومت ديني و مخدوش كردن سيماي كارگزاران خدوم و اصول گراي كشور،چيزي جز تضعيف دولت عدالت محور و به زير سئوال بردن گفتمان امام عزيز شان انقلاب اسلامي نيست؟ به راستي در اين غوغا سالاري و هياهوي كاذب و بي حاصل سياسي منافع چه كساني تامين مي شود ؟


چه كساني به نام عدالت خواهي و افشا گري آب به آسياب دشمن مي ريزند و بر زعارت و بدخلقي شان نسبت به خدمتگزاران نظام اسلامي از ديگران سبقت مي گيرند ؟به راستي حق و تعهد و يا به عبارتي ذمت و ذمه اين جريان نسبت به چه كسي و كجاست ؟


آيا نمي شود گفت كه سرچشمه  اين جريان از آن سوي مرزهاست ؟ تا ديروز تخريب و تضعيف احمدي نژاد ، سعيد لو ، محصولي ، ثمره هاشمي ، علي احمدي ، پرفسور حميد مولانا و امروز تخريب و تضعيف كردان.

 غبار آلود كردن فضاي سياسي كشور ، سياه نمايي در اركان نظام ، تضعيف مقوله وحدت ملي و انسجام اسلامي ، ايجاد التهابات سياسي در كشور ، تضعيف و تخريب احمدي نژاد و به زير سئوال بردن دولت اسلامي در آستانه انتخابات رياست جمهوري ، خبرسازيهاي غلط و بعضا" سفارشي و جهت دار مبني بر اطلاعيه بسيج دانشجويي فلان دانشگاه نسبت به وزير كشور ، تحصن استادان دانشگاه فلان ، نامه دانشجويان فلان دانشگاه نسبت به لاريجاني و كردان ، مخالفت فلان سايت حامي دولت ، تقابل جدي لاريجاني و كردان ، ندامت و پشيماني احمدي نژاد از معرفي كردان براي وزارت كشور و غيره 000  حاكي از ايجاد فضاي جنگ رواني در داخل كشور كه متاسفانه عامدا" از سوي سايت هاي خبري ضد دولت در فضاي سياسي كشور ايجاد مي شود و اين جاست كه آكسفورد با همراه جريان ضد انقلاب و شبكه جاسوسي صهيونيستي در اقدامي هنرمندانه به دستلافي مي پردازد .


6- سايت الف-ارگان احمد توكلي- نزديك به 2 ماه از تخريب و تضعيف شبانه روزي كردان كه خود را ناكام از پروژه تخريب كردان در افكار عمومي و داخل مجلس مي بيند، خبري را به صورت ناشيانه بر روي خروجي اين سايت قرار مي دهد؛آن هم خبري مبني بر حمايت صريح و ضمني يكي از جريانات قوي مجلس به مديريت مهندس باهنر و اسدالله بادامچيان از كردان. گويا سايت الف با اين اعتراف خبري رسما" برنامه هاي انتخاباتي خودش را كليد زده، به همين دليل بعد از ناتواني در تخريب دولت اصولگرا تير را به سمت كردان نشانه رفته تا به نوعي چهره مردمي ، خدمتگزار و محبوب احمدي نژاد را نزد افكار عمومي مخدوش سازد .


البته آقاي توكلي قبلا طي مصاحبه اي در روز نامه جام جم در يك آينده نگري سياسي بديع از دو مرحله اي شدن انتخابات آينده رياست جمهوري سخن گفته است تا شايد اين بار نامزد نهايي اين جريان سياسي از شهرداري تهران فاتح انتخابات آينده شود .


7-صداقت ، تعهد ، قدرت تهور و شجاعت آقاي كردان در رابطه با مدرك تحصيلي دكتراي افتخاري امري بي بديل و حاكي از سعه صدر و پاكدامني ايشان است؛به گونه اي كه آقاي كردان در نامه اي به رياست جمهوري خلاصه اي از چگونگي دريافت مدرك دكتراي افتخاري خود را شرح مي دهد و متن اين نامه را در اختيار رسانه ها و مردم قرار مي دهد. او بر اين اعتقاد است كه مردم نسبت به عملكرد كارگزاران و مجريان خود نامحرم نيستند( بر خلاف سيصد نفري كه از دانشگاه هاوايي مدرك جعلي دريافت كردند)

 بنابراين آقاي كردان كار خلاف و نامتعارفي از خود بروز نداده كه بخواهد آن را از ديد افراد حقيقت گرا و واقع بين مخفي نگه دارد.


آقاي احمدي نژاد در معرفي وزراي پيشنهادي به مجلس، آقاي كردان را با عنوان دكتر به مجلس معرفي نكرد و آقاي كردان نيز در مجلس اعلام نكرد كه داراي مدرك دكتراست، بلكه اعلام كرد مدركش افتخاري است.

 تازه اينكه صدور مدرك افتخاري بر پايه سوابق مديريتي و تجارب اجرايي تحت هيچ شرايطي امري غير عادي نيست.

 قانون ارزشيابي سوابق كاري كه در 17 ژانويه 2002 به تصويب رسيده  بيان داشته که موسسات آموزش عالي مجاز هستند بر اساس سوابق حرفه اي و كاري اقدام به صدور مدرك نمايند. اين قانون در حال حاضر در 61 كشور جهان اعمال مي شود.

 ارزيابي تجربيات كاري به عنوان مدرك افتخاري در كشور ما نيز بدون سابقه نيست. وزارت ارشاد اسلامي با دريافت مستنداتي از هنرمندان كشورمان شامل لوح افتخار ، تقدير ، جايزه ، بزرگداشت و نشان ، نمونه آثار منتشره ، به صورت مقاله ، تحقيق ، ياد نامه و غيره مدارك درجه يك و دو و سه هنري را معادل دكتري ، كارشناسي ارشد ، كارشناسي به  هنرمندان اعطا مي كند؛ بنابراين آقاي كردان با سابقه اجرايي سي ساله و ارائه رساله تربيتي درزمينه حقوق خانواده نسبت به فرزند، مستحق اين دكتري افتخاري شده است .

اما با مروري گذرا به جلسه راي اعتماد مجلس به وزراي پيشنهادي خصوصا وزير كشور مواضع مخالفان به صورت مختصر تقديم مخاطبان عزيز مي شود تا معلوم شود فضاي مخربي که اکنون ايجاد شده، زمان راي اعتماد به ايشان نيز وجود داشت.اما چرا اين اظهارات مخرب از آن روز تاکنون استمرار داشته است،پاسخش در اين تحليل به وضوح آمده است.


زاكاني نماينده مردم تهران و مدير سايت جهان نيوز به عنوان يكي از مخالفان وزارت آقاي كردان در روز راي اعتماد مجلس به ايشان اعلام مي كند كه آخرين مدرك تحصيلي آقاي كردان فوق ديپلم است و وي  بنابر دلايلي نتوانسته ليسانس و فوق ليسانس خود را از دانشگاه آزاد به صورت كامل بگيرد .

 روح الله حسينيان نيز با چنين هجمه اي به كردان مدارك تحصيلي وي را زير سئوال مي برد و او را فاقد كفايت لازم براي وزارت كشور معرفي مي كند .

مطهري نماينده تهران هم رسما" از  صلاحيت نداشتن آقاي كردان بر اي تصدي وزارت كشور نام مي برد.

با وجود چنين هجمه و تخريب بي سابقه اي كه صرفا" در راستاي مسائل شخصي و خانوادگي آقاي كردان بوده و در طول انقلاب اسلامي نيز سابقه نداشت كه وزيري اين گونه آماج حملات و تخريب هاي ناجوانمردانه قرار گيرد، كردان توانست با كسب آرايي بالا از مجلس شوراي اسلامي اعتماد نمايندگان ملت را اخذ نمايد.يعني نماينده هاي مجلس به رغم طرح همه شبهات در خصوص آقاي کردان به توانمندي،کارامدي و مديريت گرانسنگ ايشان در حوزه هاي مختلف اجتماعي،سياسي،فرهنگي و عمراني براي وزارت کشور راي دادند.


اما جريان تخريب بعد از ناكامي نسبت به وزارت كردان انگشت اتهام را به سمت علي لاريجاني نشانه گرفت و اقبال گسترده نماينده گان مجلس را نسبت به كردان حاكي از رفاقت ديرينه وي با علي لاريجاني دانست.

و لکن اتخاذ موضع بي طرفانه از سوي لاريجاني در روز راي اعتماد و سكوت و بعضا" همراهي وي با منتقدان و جريان تخريب، سئوالات زيادي را براي علي لاريجاني باقي گذاشت كه نسبت بايد به آنها پاسخگو باشد.چون لاريجاني بهتر از ديگران کردان را مي شناسد.


در عين حال شبكه ضد انقلاب و سرويس جاسوسي واطلاعاتي صهيونيسيتي و استكباري با عقبه رسانه اي گسترده، پروژه عمليات رواني را در سطح كشور و خارج از آن كليد مي زنند و آكسفورد با دستلافي و تله گذاشتن، بسياري از جريانات سياسي داخلي و رسانه هاي آنها را به سخره گرفته و اين چنين با عرض و آبروي نظام جمهوري اسلامي در صحنه بين الملل بازي مي كند .

در شرايط كنوني حفظ وحدت و يكپارچگي ملي ، پرهيز از التهابات سياسي در جامعه و جلوگيري از پديده زشت تخريب و حمايت از دولت اصولگرا از توصيه هاي جدي مقام معظم رهبري است كه همگان بايد آن را سرلوحه خود قرار دهند.

گروه تحليل خبري صبح به اتفاق جمعي از كارشناسان با اخذ مجوز از آقاي كردان،در فرصتي مناسب، خدمات ، فعاليت ها و سوابق انقلابي و مبارزاتي وي را به صورت مجلد تقديم مردم شريف خواهد کرد.



    ©2013 APG.ir