تعداد بازدید: 2821

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 14 آبان 1387-0:0

چند سئوال بي پاسخ

يادداشتي در دفاع از وزير کشور:استیضاح برای خشنودی مردم یا عده ای خاص؟


متاسفانه این روزها شاهد مچ گیری سیاسی و انتقام گیری از شخصی هستیم که فکر نکنم پرونده تاریکی در این انقلاب داشته باشد.

صحبت از مردی که علی رغم شایعاتی که (به حق و یا ناحق ) برای ایشان وجود دارد ،از خود گذشتگی های زیادی برای این انقلاب داشته است. منظورم آقای علی کردان است.

مردی که ناخواسته مورد حمله بدترین جنگ روانی قرار گرفته است. به چه قیمتی؟ به نظر شما کسی که در این همه پستهای دولتی و یا غیر دولتی بوده ؛ چطور به این فکر نکرده که یک مدرک فوق لیسانس و یا دکتری از دانشگاه های مختلف بگیرد؟

 به قول آقایان که می گویند ایشان استاد لابی کردن است؛چرا ایشان دنبال مدرک نبوده است؟ آیا غیر از این است که ایشان هدف شان خدمت کردن بوده و هست؟ آیا رزمندگان و برادران امثال من که بهترین عمرشان را در جبهه های نبرد حق علیه باطل بودند،دنبال مدرک و ثبت حضورشان در جبهه ها بودند؟

 چرا زمانی که ایشان در مقام معاونت صداوسیما ؛سازمان فنی و حرفه ای کشور ؛وزارت نفت و ....بودند،کسی نگفت آقای کردان مدرک شما چیست؟

چرا در درگیری های گنبد کسی از ایشان نخواست مدرک ارائه کند؟ چرا در مقام دادگاه انقلاب...

آیا استیضاح کنندگان سوابق انقلابی ایشان را مطالعه کرده اند؟ اصلا معنی استیضاح چیست؟ آیا غیر از این است که اگر وزیری در مقام وزارت نتوانست به درستی انجام وظیفه کند باید بازخواست شود؟

آیا مدرک یک وزیر باید مورد استیضاح قرار بگیرد یا عملکرد او؟ به زیر سوال بردن یک وزیر به چه قیمتی؟

 آیا این نمایندگان به تمام وظایف خود در قبال موکلین خود به درستی عمل کرده اند؟

 آیا نماینده ای که در سن پنجاه سالگی از حق بورسیه استفاده می کند می تواند بگوید هدفم از استیضاح وزیر فقط خشنودی مردم و خدا بوده است؟

 چرا فکر می کنیم مردم ما دارای بینش سیاسی نیستند؟ آیا آن نماینده ای که در حال حاضر دنبال استیضاح کردن وزیر کشور می باشد زحمات ایشان و دوستانش را در ایام انتخابات ریاست جمهوری به یاد دارد؟

آیا آقای نماینده به یاد دارد که دوستان آقای کردان به اذن ایشان در ستاد انتخاباتی چه زحماتی را متحمل شده اند؟

 استیضاح برای خشنودی مردم یا عده ای خاص؟ با استیضاح ایشان چه مشکلاتی از مردم بر طرف می شود؟ مشکل مسکن ؛ اقتصاد ؛گرانی و يا...؟

 نماینده ای اذعان کرده بود که پیش کشیدن بحث وام صد میلیونی باعث خشنودی اپوزیسیون خارج از کشور می شود، سوالم این است چرا این نمایندگان فکر نمی کنند که بحث استیضاح کران باعث خوشحالی آنها می شود؟

چرا بعضی از نمایندگان فکر میکنند مردم هالو هستند و چیزی نمی فهمند؟ باور کنید خیلی از افراد جامعه ما می دانند که بحث استیضاح کردان ،سیاسی کاری است.

 جالب است بعضی از نمایندگان که چند سالی را در خارج بودند و بعد از آن هم به دنبال مداوای خود بودند الان ادعا می کنند که نسبت به خیلی از کارها مطلع هستند، در صورتی که این چنین نیست.

 افرادی که خود را نماینده اصولگرا قلمداد می کنند ،آگاه باشند که از قبال اصول گرایانی مثل ما وارد مجلس شدند و ما هم به واکنش آنها در مورد وزیر کشور ناراضی هستیم.

 شما اصول گرا نبودید بلکه ما شما را اصول گرا معرفی کردیم. چطور آن نماینده ی مدعی جانباز بودن نتوانسته مدرک جانبازی خود را ارائه دهد و حتی نخواسته پس از پایان ماموریت سازمانی به کشور برگردد ادعای صادق بودن دارد؟

 پس آقایان نماینده با این حرف ها ذهن مردم را مشوش نکنید.



    ©2013 APG.ir