تعداد بازدید: 2894

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 26 آبان 1387-0:0

ورود با اعمال شاقه

يکي از مخاطبان ما طي خبري از تمهيدات تازه استانداري مازندران براي ورود مراجعه کنندگان به ساختمان استانداري خبر داد.


از قرار  پیش ازاین باهماهنگی انتظامات و اخذبرگه ورود برای مردم،یانشان دادن کارت خبرنگاری( برای خبرنگاران) ورود به ساختمان ميسر بود؛اما از صبح روز یک شنبه شيوه ورود به این ساختمان تغییر يافت.

 ازامروز همه مراجعان به استانداری مازندران موردبازرسی بدنی نیز قرارمی گیرند.

اين مخاطب مازندنومه بيان داشت که روابط عمومی استانداري هیچ گونه دخالتی دراین تصمیم نداشته است. جوادقناعت -معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران- نیز قول داده است مساله را پیگیری کند.

 گفتني است دکتراحمدی نژاد بارهادردیداربا استانداران تاکیدنموده که استانداران باید همواره حالت پدرانه خودرا نسبت به مراجعه کننده ها حفظ کرده،در اتاق کلیه مسئولان -ازجمله استانداران-هم بایدبه روی مردم بازباشد تا دسترسی مردم به مسئولان به سهولت انجام پذیرد.

يکي از کارآفرينان استان که شرکتش درمرکز استان قرار دارد نيز پيش تر از مشکل بودن ملاقات با استاندار مازندران خبر داده بود.وي که مدير يکي از بنگاه هاي مهم اقتصادي استان است بيان داشت که بعد از چند ماه هنوز نتوانسته با استاندار ديدار حضوري داشته باشد تا مسايل ومشکلات پيش روي واحدش را با مديريت ارشد استان مطرح کند.


  • تابرمج تبریپاسخ به این دیدگاه 0 0
    سه شنبه 28 آبان 1387-0:0

    با سلام . متاسفانه در جشنواره نامه ای به امام رضا هم استاندار محترم با محافظی که در پشتش ایستاده بود در بالای سن قرار گرفت و سخنرانی کرد که باعث تعجب شد. من استانداری در مازندران را به یاد ندارم که اینگونه در برابر مردم ظاهر شده باشد. آیا این نشانه ی فاصله از مردم و بی اعتمادی نیست؟ آن هم در جشنواره نامه ای به امام رضا ! شما را به امام رضا، علوی باشید نه صفوی.


    ©2013 APG.ir