تعداد بازدید: 2449

توصیه به دیگران 1

شنبه 2 آذر 1387-0:0

دردسر تازه

پيگيري قانوني ستاد کل نيروهاي مسلح عليه اظهارات علي کردان در مجلس  آغاز شد.


روزنامه "اعتماد"نوشت: در پي اظهارات علي کردان -وزير معزول کشور- در جلسه استيضاحش پيرامون ضبط مکالمه خصوصي با رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح و تهديد انتشار اين فايل صوتي، پيگيري قانوني اين موضوع آغاز شده است.

 اما خبر ديگر اين که وزير سابق کشور همراه چند تن ديگر از مازندراني هاي صاحب منصب در مراسم احداث و کلنگ‌زني مجتمع عبادي فرهنگي هدايت شرکت کرد.

 آيت‌الله جوادي آملي در اين مراسم مشکل دولت‌‏مردان را ناشي از کمبود نيروي انساني دانست و گفت: کشور را به صورت کميته امدادي و صدقه‌‏اي اداره کردن هنر نيست، بلکه بايد جامعه را با کار و توليد اداره کرد.

وي گفت: اگر بخواهيم با کمک، مردم را اداره کنيم، درست نيست، بلکه با کار و توليد اداره کردن کشور هنر است.

به گزارش ilna آيت‌الله جوادي آملي در اين مراسم با بيان اين‌که اگر کمبودهايي در کشور احساس مي‌‏شود به دليل کمبود انسان وارسته است، اظهار داشت: اگر کسي به هويت انساني خود بازگردد، مشکلي نخواهيم داشت.

 وي با بيان اينکه ذات اقدس الهي، صحنه هستي را به عنوان سفره آماده براي انسان‌‏ها پهن کرده است، ادامه داد: خداوند انسان را دعوت كرد و فرمود، کل مجموعه را براي بهره‌‏گيري او آفريدم.

 وي ادامه داد: بهشت‌سازي کار انسان است، همان گونه که زمين را انسان آباد مي‌‏کند. انسان از کرامت برخوردار است، اما اين کرامت آغاز راه است. اينکه سند کرامت چيست و چرا انسان شريف شد، پاسخ آن را مي‌‏توان در خليفة‌الله بودن انسان يافت زيرا کسي خليفة‌الله است که پيام خدا را دريافت کند، بفهمد و به مرحله اجرا درآورد و پس از آن حرفش در دل‌‏هاي مردم اثر کند.

 جوادي آملي تصريح کرد: اين کشور را مساجد اداره مي‌‏کند و متأسفانه، اصل کتاب نيست؛ يعني حداکثر يک ميليون از قرآن، علما و کلام بزرگان دين خود را مي‌‏گيرند و 69 ميليون ديگر دين خود را از مساجد و اهل نماز دارند.

همچنين جوادي آملي در اين مراسم، بيست ميليون تومان از حق تأليفات خود را به ساخت اين مجتمع اختصاص داد. گفتني است مراسم احداث و کلنگ‌زني مجتمع عبادي فرهنگي هدايت، اواخر هفته گذشته با حضور آيت‌الله جوادي آملي، قشقاوي-سخنگوي بابلي وزارت امور خارجه- استانداران مازندران و قزوين، کردان وزير سابق کشور، نماينده ولي فقيه در استان مازندران، سردار رويانيان رئيس مازندراني پليس راهنمايي و رانندگي و جمعي ديگر از مازندراني‌‏هاي مقيم مرکز برگزار شد.



©2013 APG.ir