تعداد بازدید: 3172

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 10 آذر 1387-0:0

روزنامه نگاريِ آسان!

يک روزنامه نگار مازندراني گفت:ضعف بزرگ نشريات محلي نبود خبرهاي توليدي است.


ولي‌الله پاشازانوسي -سردبير هفته‌نامه ساحل سبز مازندران- گفت:يكي از مباحث اصلي در نشريات استاني نبود اخبار توليدي است كه اين ضعف سبب عدم جذب مخاطب شده است.

وي درباره اقدام اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران در خصوص تهيه فرم ارزيابي نشريات گفت:بر اساس اين فرم هر شماره از نشريه مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و به آنها امتياز داده مي‌شود كه اين امر موجب شناسايي نقاط ضعف و قوت نشريات مي‌شود.

 پاشا زانوسي در خصوص جشنواره مطبوعات گفت: اين گونه جشنواره‌ها شبيه المپيك است و ميداني است جدي براي نشريات و خبرگزاري‌ها تا توانمندي‌هاي خود را در معرض قضاوت قرار دهند.

 اين روزنامه‌نگار كجوري ادامه داد: به صورت اتفاقي متوجه فراخوان برگزاري نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاري‌ها شدم و در مهلت باقيمانده دو سرمقاله به آن ارسال داشته كه پس از بررسي سرمقاله هاي ارسالي از 31 استان كشور به مرحله نهايي راه يافته و سپس به عنوان نفر اول در بخش سرمقاله پانزدهمين جشنواره مطبوعات و خبرگزاري‌ها برگزيده شدم.

 پاشا‌زانوسي كتاب مجموعه مقالات برگرفته از يادداشت‌هاي يك سردبير را آماده چاپ دارد.

 وي پيش از اين نيز به در چند جشنواره ملي در حوزه ادبيات، داوري چند جشنواره ملي در سطح كشور نيز برگزيده شده بود.

مسئوليت راه‌اندازي حوزه هنري غرب مازندران، مسئوليت سرويس ادبيات روزنامه بشير، سردبير هفته‌نامه قارن و عضويت در شوراي شعر و موسيقي صدا و سيماي مركز مازندران از ديگر سوابق ولي‌الله پاشا‌زانوسي است.



    ©2013 APG.ir