تعداد بازدید: 3066

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 آذر 1387-0:0

پوراديب:خاتمی تکلیفش را با خودش روشن کند

 دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران (دانشجویان و فارغ التحصیلان) با بیان اینکه خاتمی پس از دوره 8 ساله ریاست جمهوری اش گفته بودم تدارکاتچی بوده ام، گفت: بهتر است خاتمی تکلیفش را با خودش روشن کند.


 "ابوذر پورادیب" افزود: اگر خاتمی واقعا اعتقاد دارد تدارکاتچی بوده چه ضرورتی دارد برای بار سوم نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود؟

وی با بیان اینکه حرف و عمل خاتمی باهمدیگر همخوانی ندارند، خاطرنشان کرد: خاتمی معتقد است که طبق قانون اساسی فعلی رییس جمهور اختیارات لازم را ندارد و بر همین اساس لوایح دوقلو را در دوره اصلاحات تقدیم مجلس کرد.

 به گفته وی، قانون اساسی هیچ تغییری نکرده و خاتمی اگر برای بار سوم هم به عنوان رییس جمهور انتخاب شود باید با همین قانون اساسی که 8 سال براساس ظرفیتهای آن سکان مدیریت کشور را برعهده گرفت، کار کند.

 این فعال سیاسی دانشجویی تصریح کرد: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران با نظرات نخبگان و سرآمدان جامعه تدوین شد و 9 دولت براساس آن فعالیت کردند.

پورادیب خاطرنشان کرد: خاتمی در دوره ریاست جمهوری تحت فشار و تاثیر گروههای تندرو اصلاحات قرار داشت و تصمیمات خود را بیشتر براساس خواست آنها اتخاذ می کرد.

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران اضافه کرد: اگر خاتمی اعتقاد دارد تدارکاتچی بوده، تدارکاتچی بودن او براساس ظرفیتهای قانون اساسی نبود بلکه به خاطر زیاده خواهیها و گوش دادن به فرامین عده ای خاص بود که فقط به دنبال منافع خود بودند.

 پورادیب با بیان اینکه خاتمی توان تعامل با ارکان مختلف نظام و مراکز قدرت را ندارد، تصریح کرد: برهمین اساس وی نمی تواند برنامه های خود را عملی کند و دوره ریاست جمهوری وی در آینده همانند دوره های قبل با مشکلات فراوان و برنامه های اجرا نشده ای می گذرد و بعد از آن هم با گفتن این جمله معروف که "نمی گذارند دولت کار کند"، سکان کشور را به منتخب بعدی می سپارد.

 این فعال دانشجویی تاکید کرد: خاتمی اگر اعتقاد دارد تدارکاتچی است اصلا نباید پیشنهاد نامزدی برخی از گروههای اصلاح طلب را می پذیرفت و همان ابتدا اعلام می کرد که نامزد نمی شود.

 پورادیب گفت: باتوجه به حوادثی که در دوره 8 سال ریاست جمهوری خاتمی گذشته و عقیم ماندن تلاش وی برای افزایش اختیارات رییس جمهور، نامزدی وی در عرصه انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم فقط یک معنا می تواند داشته باشد و آن هم رسیدن به قدرت و نه چیز دیگر.


  • بچه گرگاني اصلاح طلبپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 18 آذر 1387-0:0


    اين آقاي پور اديب بهتراست حرفهايي بزند كه به اندازه ... ايشان را سياسيون و مطبوعاتي ها خوب ميشناسند و مي دانند كه . . . كجاهاست ! بهتر است حرفهاي در حد و اندازه خودش بزند تا دهان ما هم باز نشود.


    ©2013 APG.ir