تعداد بازدید: 2808

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 آذر 1387-0:0

استاندار:براي احداث ساختمان هاي 50 طبقه هم مجوز مي دهيم

کريمي گفت:مردم مازندران نبايد سرايدار برخي ‌خوش‌نشينان سودجو شوند.


 استاندار مازندران گفت: به شدت با تفكيك اراضي كشاورزي مخالفت مي‌كنيم و از سرمايه‌گذاران دعوت مي‌كنيم كه به ‌جاي ساخت ويلا به بلند‌مرتبه‌سازي بپردازند. 
   
 
سيد‌محمد كريمي از سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي در زمينه احداث بزرگراه جاده‌اي و ريلي ساحلي كناره درياي خزر دعوت به عمل آورد.

كريمي در باره تفويض اختيارات مديران دستگاه‌هاي اجرايي اظهار داشت: رؤساي دستگاه‌هاي اجرايي در تمام سازمان‌ها اختيار تام دارند و مي‌توانند درباره مسائل اداره متبوعشان تصميم‌گيري كنند.


وي با اشاره به مشكلات كشاورزان و باغداران گفت: تمام بدهي‌هاي بانكي كشاورزان خسارات ديده سال گذشته به مدت يك سال و بدون سود استمهال شده است و 500 هزار اصله نهال اصلاح شده زود‌ثمر به كشاورزان خسارت ديده سال گذشته اختصاص يافته است.


وي خاطر نشان كرد: مقرر شد سموم و كودهاي مورد نياز به اندازه كافي در اختيار كشاورزان و باغداران قرار گيرد.


استاندار مازندران گفت: در حال حاضر براي خريد مركبات و كيوي هيچ مشكلي وجود ندارد چرا كه 5 ميليارد تومان براي خريد مركبات و كيوي اختصاص داده شده است.


وي تأكيد كرد: بانك توسعه صادرات به هر ميزان كه صادركنندگان بخواهند وام و تسهيلات بانكي براي صادرات محصولات كشاورزي به آن‌ها مي‌پردازد.


كريمي اضافه كرد: به شدت با تفكيك اراضي كشاورزي مخالفت مي‌كنيم و از سرمايه‌گذاران دعوت مي‌كنيم كه به ‌جاي ساخت ويلاهاي با متراژ بالا كه منجر به از بين رفتن اراضي كشاورزي مي‌شود به بلند‌مرتبه‌سازي بپردازند.


استاندار مازندران تاكيد كرد: در استان آمادگي اين مهم وجود دارد كه اجازه احداث بناهاي تا 50 طبقه را هم صادر كند.


وي در پايان با اشاره به اينكه غرب مازندران قطب اصلي گردشگري است و دولت نهم براي رشد اين صنعت به‌ دنبال تقويت بخشي خصوصي است، تأكيد كرد: در امر توسعه گردشگري، مردم مازندران نبايد سرايدار برخي ‌خوش‌نشينان سودجو شوند.(farsnews)



    ©2013 APG.ir