تعداد بازدید: 2690

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 18 آذر 1387-0:0

دو پيشنهاد روي ميز کردان

علي کردان به زودي از بين دو گزينه مديريتي که از سوي رييس جمهور به وي پيشنهاد شده يکي را انتخاب خواهد کرد.


 به دنبال استيضاح علي کردان از وزارت کشور که کمتر از يک ماه پيش از سوي مجلس شوراي اسلامي صورت گرفت، محمود احمدي‌‏نژاد، رييس جمهوري به علي کردان پيشنهاد داده تا از بين رياست سازمان تامين اجتماعي و معاونت برنامه‌‏ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور يکي را انتخاب کند.


در حال حاضر حسينعلي ضيايي، رييس سازمان تامين اجتماعي است. وي که پيش از اين رييس سازمان بازنشستگي کشوري بوده، پس از انتصاب به دليل اختلاف نظر با وزارت رفاه و تامين اجتماعي درباره بزرگترين شرکت تحت مجموعه سازمان تامين اجتماعي- شستا- با تاسيس شرکت سرمايه‌‏گذاري آتيه تامين اجتماعي مانع از بهره‌‏برداري وزارت رفاه و تامين اجتماعي از بخشي از منابع مالي سازمان شد.
در صورتي که علي کردان، مديريت سازمان تامين اجتماعي که ثروتمندترين نهاد عمومي کشور است را برعهده بگيرد، درحلقه چالش بين وزارت رفاه و وزارت کار و اموراجتماعي قرار خواهد گرفت.


روز گذشته خبرگزاريilna به نقل از يک مقام آگاه در دولت خبر از برکناري امير منصور برقعي، معاون برنامه‌‏ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور و انتصاب علي کردان به جاي وي را داد. اگرچه اين خبر تنها از سوي روابط عمومي معاونت برنامه‌‏ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري آنهم در راستاي رسالت سازماني تکذيب شده است، اما بر اساس آخرين گزارش‌‏هاي رسيده هر گونه تغيير در اين دو سازمان منوط به تصميم شخصي علي کردان خواهد بود.


  • شنبه 23 آذر 1387-0:0

    انشاا... مبارك است!

    • جمعه 22 آذر 1387-0:0

      عجب شیر تو شیری است اوضاع...هه هه هه...کمی خنده که بد نیست .هست.؟..

      • سه شنبه 19 آذر 1387-0:0

        از بس که این رییس جمهور لجبازه و می خواد به همه بفهمونه که نظر مردم و مجلس براش پشیزی ارزش نداره!
        خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه!


        ©2013 APG.ir