تعداد بازدید: 2615

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 20 آذر 1387-0:0

فوتبال،بدون پول!

رئيس هيات فوتبال شهرستان قائم شهر گفت:به علت بدقولي هاي مديريت تيم فوتبال نساجي مازندران در پرداخت بدهي ها، بازيكنان نساجي حاضر به اعزام براي رقابت با تيم گل گهر سيرجان نشدند .


حامد ابراهيمي -رئيس هيات فوتبال شهرستان قائم شهر- يادآور شد:بازيكنان اين تيم در روزهاي گذشته ديدارهايي با هيات فوتبال استان، اداره كل تربيت بدني و نمايندگان شهرستان در مجلس شوراي اسلامي براي رفع مشكلات خود داشتند.

وي با اشاره به اينكه رايزني ها براي واگذاري اين تيم به افرادي ادامه داد و روزنه هاي اميدي نيز براي ساماندهي اوضاع حاصل شده است يادآور شد: فتح الله زاده مدير عامل استقلال و يك فرد قائم شهري براي خريد نساجي مازندران اعلام آمادگي كرده اند.

ابراهيمي با اعلام اينكه از مجموعه اي كه خواهان مديريت صادقانه باشد حمايت مي كنيم، افزود: اعتقاد داريم وجود نيروي بومي در مديريت تيم بهتر مي تواند براي اداره تيم موثر باشد اما از حضور هر فرد كارآمدي كه واقعاً در صدد تيم داري و حمايت از نساجي باشد استقبال مي كنيم.

وي در پاسخ به اينكه مرجع رسيدگي به ضعف هاي مديريت نادرست تيم نساجي كيست، گفت: كميته انضباطي فدراسيون فوتبال به علت خصوصي بودن تيم فوتبال نساجي مازندران تنها مرجع رسيدگي به وضعيت مديريتي اين تيم است.

ابراهيمي يادآور شد: از طريق ادارات تربيت بدني و هيات فوتبال استان مازندران پيگير حل بحران بوجود آمده در تيم نساجي مازندران هستيم.

 كاپيتان تيم نساجي مازندران نيز در خصوص وضعيت بازيكنان تيم نيز گفت: تمامي بازيكنان غير بومي اين تيم به شهرهاي خود بازگشته و بازيكنان بومي نيز حاضر به انجام رقابت نيستند.

فريد يعقوب نيا با اشاره به اينكه در طي دو بازي گذشته حاضر به انجام مسابقه نشده ام يادآور شد: با بدقولي ها و عدم مديريت صحيح تيم هيچ يك از بازيكنان حاضر به ادامه همكاري با مجموعه فعلي نساجي مازندران نيستند.

وي با اشاره به اينكه بازيكنان اين تيم در طي هفته جاري ديدارهايي با اداره كل تربيت بدني و هيات فوتبال استان و نماينده قائم شهر در مجلس شوراي اسلامي داشته اند تصريح كرد: مسئولان تيم مي خواستند بازيكنان را در مسيري 16ساعته با اتوبوس به كرمان اعزام كنند و اين نشان مي دهد كسي براي اين تيم و سرمايه هاي آن ارزشي قائل نيست.

يعقوب نيا با بيان اينكه با علني شدن نارضايتي بازيكنان مديريت تيم فشارهايي را به آنان تحميل كرده است افزود: برخي بازيكنان غير بومي در هفته گذشته به علت اعتراض، از خوابگاه و امكانات رفاهي محروم شده اند و در منزل هم تيمي هاي خود اسكان يافته اند كه با تشديد شدن بحران به شهر خود بازگشتند.
به گفته وي حسن خوردستان سرمربي نساجي نيز در روزهاي اخير از اين تيم جدا شده و ديگر حاضر به ادامه همكاري نشده است.

يعقوب نيا اظهار كرد: با وجود اينكه سرمايه گذاران بومي و غيربومي حاضر به كمك و حمايت از تيم نساجي هستند اما مديريت تيم حاضر به واگذاري تيم نيست.
وي گفت: نساجي در فصل جاري ليگ دسته اول با وجود مشكلاتي حتي تيم هاي رقيب در خواب هم نمي ديدند نتايج بسيار خوبي را كسب كرد اما كسي نه به موفقيت هاي آن توجهي مي كند نه به مشكلاتش.

كاپيتان تيم نساجي مازندران افزود: آن قدر در طي دو سال گذشته و به خصوص ماه هاي اخير بي توجهي به اين تيم سابقه دار و پرطرفدار مازندراني ادامه پيدا كرد كه اين تيم فوتبال نساجي مازندران از هم پاشيد.(isna)



    ©2013 APG.ir