تعداد بازدید: 2979

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 28 آذر 1387-0:0

کارگزاران تکذيب کرد:ما در گلستان فعاليم

جوابيه کارگزارن سازندگي درباره خبر فعال نبودن اين حزب در گلستان.


در پي ادعاي يک نشريه گلستاني به نام "سليم" مبني بر اين که حزب کارگزاران سازندگي در استان گلستان به ديده نمي آيد؛(http://www.mazandnume.com/?PNID=V9236)روابط عمومي اين حزب جوابيه اي صادر کرد.در اين جوابيه که يک نسخه از آن به دست ما نيز رسيده آمده:

" با سلام؛ احتراما به اطلاع می رساند انکار حزب کارگزاران سازندگی ایران برای اولین بار توسط محمدهاشم مهیمنی استاندار وقت و صاحب امتیاز آن هفته نامه وزین(سليم) در دیدار اعضای شورای مرکزی با ایشان در محل استاندار گلستان صورت پذیرفت.

نامبرده پیشنهاد کردند "که حزب کارگزاران مرکزی عمرش تمام و برای همیشه تعطیل شده است شما هم بروید یک حزب استانی تشکیل بدهید تا بتوانید تاثیرگذار باشید." که در همان جلسه مورد اعتراض شدید اعضای شورای مرکزی قرار گرفت.

از شما می پرسم چرا برای براندازی یک حزب خنثی و بی تاثیر این قدر تلاش می کنید؟ به دنبال چه هستید؟ آیا بهتر نیست به جای تسخیر احزاب و عناوین به دنبال تسخیر قلوب باشید؟ در این موقعیت نیاز به وحدت همه در جامعه است و حضور همه اقشار در انتخابات میسر نمی شود مگر با کاردانی و درایت مدعیان اصلاح طلبی و گروههای سیاسی. این حزب از زمان تاسیس در سال 77 در استان بیشترین تاثیر را در انتخابات داشته. جلسات دوره ای با نماینده ولی فقیه برگزار می گردد.

دفتر حزب در محل قبلی آن (روبروی پارک شهر) دایر و اعضای شورای مرکزی آن یازده نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری و جلسات آن به صورت دوره ای برگزار می گردد. متعجبیم از کسانیکه این همه تلاشهای سازنده و موثر را در صحنه سیاسی استان نمی بینند چگونه می توانند مردم را ببینند؟

 آقای مدیرمسئول لازم است بدانید طبق قانون مطبوعات موظفید جوابیه این حزب را بدون سانسور در اولین شماره و همان صفحه درج و کذب بودن ادعای اقرار و عذرخواهی نمایید. در غیر انصورت از حقوق قانونی خود استفاده نموده و از طریق مراجه ذیصلاح اقدام لازم به عمل خواهد آمد.

 مطالب خلاف واقع هفته نامه سلیم:

در ميان احزاب سياسي اصلاح طلب ايران، کارگزاران سازندگي از جمله احزابي است که اخيراً فعاليت خود را بيشتر کرده است. روزنامه اين حزب، از محدود روزنامه هاي خواندني است که مورد توجه قشر فرهيخته و اهل مطالعه قرار گرفته است. 13 و 14 آذر ماه امسال، حزب کارگزاران سازندگي، گردهمايي سراسري حزب خود را جهت ترميم تشکيلات در تهران برگزار کرده است. در گردهمايي اين حزب که به نوعي کنگره آن محسوب مي شود، بسياري از فعالان سياسي کشور حضور داشتند.

اما نکته قابل توجه درباره فعاليت هاي اين حزب، عدم حضور عملي و جدي کارگزاران سازندگي در استان است، تا جايي که به نظر مي رسد اين حزب در استان اصلاً تشکيل نشده و وجود خارجي ندارد! البته حزب کارگزاران سازندگي به هنگام برگزاري انتخابات، با زدن چند پلاکارد بزرگ آن هم در يکي دو خيابان اصلي شهر گرگان از جمله خيابان کاخ خود را نشان مي دهد که از يک حزب انتظار بيشتري مي رود.

اگرچه کارگزاران سازندگي حزب نخبه گرا و تشکيل شده از تکنوکرات هاي حامي هاشمي رفسنجاني است که در دوران سازندگي با او همکاري داشتند، ولي بد نيست اين حزب در استان گلستان هم فعاليت جدي داشته باشد.

همچون دو حزب مشارکت و اعتماد ملي که اعضاي آن در کنگره ها و نشست هاي حزبي حضور پيدا مي کنند، به عالي ترين سطوح آن راه مي يابند و در بسياري از مسايل استان حضور موثر دارند.

باتشکر روابط عمومی حزب کارگزاران سازندگی استان گلستان 09111751914



©2013 APG.ir