تعداد بازدید: 3151

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 25 دی 1387-0:0

جويبار ؛ شهر دريا و ضايعات

 فرماندار جويبار گفت: با فروشندگان ضايعات در جويبار به ‌طور جدي برخورد مي‌شود.


 عليرضا عليزاده اظهار داشت: عدم تمكين ضايعات فروشان در جويبار براي ساماندهي موجب گسترش اين واحدها و زشت شدن ورودي جويبار شده است كه در مدت دو سال گذشته با وجود نامه‌هاي كتبي و پلمب برخي از اين واحدها هنوز مديران ادارات نتوانستند اين طرح را اجرا كنند.

وي افزود: بايد با ابراز قانوني قوي و تشكيل تعاوني نسبت به ساماندهي اين واحدها اقدام شود.

فرماندار جويبار تصريح كرد: ما نسبت به مردم تكليف داريم و مديراني كه نتوانند در اين عرصه كار كنند بايد عذر آن‌ها خواسته شود.


وي خاطر نشان كرد: بعضي از ادارات با پلمب كردن تعدادي از واحدهاي ضايعات فروشي اين مراكز را بعد از گذشته يك هفته رفع پلمب مي‌كنند كه اين گونه برخورد مدنظر ما نيست.

عليزاده تصريح كرد: ما در صدد تعطيلي واحدهاي خريد و فروش ضايعات نيستيم بلكه به‌ دنبال ساماندهي اين واحدها در يك مكان بزرگ و نظارت بهداشتي و امنيتي اين واحدها هستيم.

وي افزود: شهرداري متولي اين امر است و بايد در اين بخش اقدام جدي داشته باشد.

شهردار كوهي خيل نيز گفت: آلودگي شهرك صنعتي در كوهي خيل جويبار موجب آلودگي اين شهر شده است.

سيد مهدي زارعي با اشاره به افزيش واحدهاي صنعتي در اين شهرك و وصل شدن آن به محدوده شهري اظهار داشت: دود ناشي از آلودگي اين آلودگي صنعتي موجب ايجاد مزاحمت براي شهروندان اين شهر شده است.

به گفه شهردار كوهي‌خيل روزانه 200 تن ضايعات توسط يك‌هزار خريدار در 110 واحد خريد ضايعات در اين شهرستان دپو مي‌شود.(farsnews)


  • چهارشنبه 2 بهمن 1387-0:0

    با سلام. من دانشجوی رشته اقتصاد هستم، با نگاهی ساده می توان فهمید که برای جمع آوری این مشاغل باید شغل جدید ایجاد شود، به عبارتی مشکل شهر جویبار اشتغال می باشدنه کهنه کلوش خرین. شما که حرف از جمع آوری می زنید باید این چیزها را خوب بفهمید.

    • شنبه 28 دی 1387-0:0

      باسلام فرماندار محترم شهرستان جویبار
      برای حل این معضل باید به نظر من ابتدا مشکل زباله شهر جویبار را حل کنید.در ثانی مدیران ادارات که با شما هماهنگ نیستند جز این است که این مدیران با هماهنگی و نظر شما تعیین می شوند؟!!در ضمن برای جابجایی خریداران ضایعات ابتدا مکان جدید با استانداردهای که اشاره نموده اید ایجاد شود و تسهیلات و امکاناتی که بتوان مالکان را راضی نمود؟!!
      شهردار محترم جناب آقای مهندس موقعی که با تایید اهالی و با آن همه مشکلات اجتماعی و ش.ت.ش زمین را شهرک صنعتی اهدا شد تا شهرک احداث شود آنها نمی دانستند چند سال بعد آن منطقه با آن جمعیت به شهر تبدیل می شود و شهرداران محترم و شورای شهر حتی بخش اعظمی از زمین کشاورزی و حومه را به محدوده شهری اضافه می کنید. آقای شهردار شما زباله شهری را کجا دفن می کنید؟!!!! .....


      ©2013 APG.ir