تعداد بازدید: 2559

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 18 اسفند 1387-0:0

کريمي:طرح تحول مشكل ركود اقتصادي را حل مي‌كند

نماينده مردم بابل در مجلس گفت: بيشتر عقب‌ماندگي‌هاي كشور و استان مازندران در دوره‌هاي قبل صورت گرفته است!


کريمي گفت: با تصويب طرح تحول اقتصادي مشكل ركو‌د اقتصادي حل مي‌شود. ‌علي كريمي فيروزجايي اظهار داشت: بيشتر عقب‌ماندگي‌هاي كشور و استان مازندران در دوره‌هاي قبل صورت گرفته كه در حال حاضر دولت نهم و مجلس هشتم سعي در رفع اين عقب ماندگي‌ها دار‌د.


قائم مقام جامعه اسلامي فرهنگيان کشور با اشاره به اينكه رئيس و نمايندگان مجلس هشتم، برخورد حمايت‌آميز از دولت را در دستور كار خويش قرار دادند، بيان داشت: در حال حاضر با وفاق و همدلي نمايندگان مجلس و دولت بسياري از مشكلات كشور برطرف شده است. 

 
كريمي خاطر‌نشان كرد: ميزان مهار آب‌هاي سطحي در سطح كشور 40 درصد است كه در مازندران به دليل شرايط اقليمي بايد بالاتر از استاندارد كشوري باشيم.


وي مهار آب‌هاي سطحي در مازندران را پنج درصد اعلام و تصريح كرد: مهار آب‌هاي سطحي با افتتاح سد البرز به 9 درصد مي‌رسد.(farsnews)


  • جمعه 23 اسفند 1387-0:0

    آقاي كريمي، چرا اخوي گراميتان از مجلس اخراج شد؟؟؟

    • جمعه 23 اسفند 1387-0:0

      شما كه واقعا به فكر عقب ماندگي استان هستيد كه تمام تلاشتان را جهت انتصاب بستگانتان در مسئوليت هاي دست چندم بكار مي گيريد (روزنامه جمهوري 24 دي)

      • دوشنبه 19 اسفند 1387-0:0

        قبلا به نامه 60 و 50 اقتصاددان توجهی نشد . 13 که نحس می باشد ....اصلا در کجای تاریخ نظامیان به نصیحت کسی گوش دادند که اینبار گوش کنند . کسانی که برای مجلس ارزشی قائل نیستند و با یک نامه رای کمیسیون تلفیق را عوض می کنند یعنی قدرت نظامی دارند ، ندارند ؟!

        • دوشنبه 19 اسفند 1387-0:0

          آقای کریمی کشور و مازندران منتظر بودن تا حضرت آقا نماینده مجلس بشین تا عقب ماندگی با تدبیر شما حل گردد ،خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کنه ...


          ©2013 APG.ir