تعداد بازدید: 2938

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 18 اسفند 1387-0:0

شواش نوبهارون

همزمان با بيستمين سال تاسيس گروه موسيقي شواش به سرپرستي احمد محسن‌پور، فرهنگ خانه  مازندران مراسمي ويژه اي را در ساري برگزار مي‌كند.


اين برنامه با حضور گروه‌‌‌هاي شناخته شده موسيقي و با سخنراني استاد پرويز شهرياري در روزهاي 21تا 23 اسفند برگزار مي شود.

در این همایش گروه شمشال به سرپرستی حسین حمیدی از تهران، گروه مهر به سرپرستی رمضانعلی بی طرف از سمنان، گروه شواش به سرپرستی احمد محسن پور، گروه ورشان به سرپرستی مرادعلی عالمی از ساری و گروه چاووش به سرپرستی نبی احمدی از آمل برنامه هایی را اجرا خواهند کرد.

 سخنرانی استاد پرویز شهریاری با عنوان موسیقی و ریاضی در سده‌های میانه ایران، مرتضی غزنوی با عنوان بررسی ردیف آوازی عبدالله دوامی و شعر خوانی شاعران بومی سرا و فارسی‌گویي چون اسدالله عمادی، کیوس گوران و محمود جوادیان،علی هاشمی چلاوی، اصغر مهجوریان و میر عبدالله سیار و تجلیل از ده‌ها آهنگساز و شاعر و نوازنده از دیگر برنامه های این جشنواره است.

 گروه "شواش" که تا کنون 19 آلبوم موسیقی را منتشر کرده است بیش از بیست کنسرت از جمله در کشور آلمان (82 و 87) در تالار وحدت تهران (85) و تالار وزارت کشور-تهران (87) و بابلسر(77) و سمنان (84 و 85) و فرهنگسرای شفق تهران (76) و تالار حرکت تهران(81) و دانشکده ی فنی تهران (73) و دانشگاه های امیرکبیرو شاهرود و شهر ساری برگزار کرده است.



    ©2013 APG.ir