تعداد بازدید: 3328

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 27 اسفند 1387-0:0

جمهوری اسلامی ایران و بهائیان

يادداشتي از:دکتر سيف الرضا شهابي-بابل


 ابتدا بايد اعتراف كنم من يك مسلمان شيعه و مومن به احكام اسلام مي باشم و تا اين ساعت نماز قضا ندارم و فرقه ضاله بهائيت را ساخته و پرداخته انگليسي ها مي دانم و در كتابم "كارنامه سياسي قائم مقام فراهاني" به دين سازي انگليسي ها در ايران اشاره كردم و به ريشه هاي آن پرداختم.

 اين مقدمه را به اين دليل نوشتم كه در جامعه بي تقوا كه تهمت سكه رايج است، از هر گونه اتهام به دور بمانم  و به فرموده حضرت رسول :اتقوا من مواضع تهم.

 مطالب زير صرفا نظر شخصي است كه مي تواند براي مسئولان محترم جمهوري اسلامي مفيد باشد .

    بدون شك هيچ حكومتي در جهان تحركات بر اندازانه را بر نمي تابد و ايران نمي تواند از اين قاعده عام مستثني باشد و چنين تحركاتي از ناحيه هر شخص و گروه چه مسلمان و غير مسلمان و شيعه و سني و احزاب سياسي و دستجات قومي و غيره باشد، محكوم است.

 اگر چنين تحركات نا صواب با جاسوسي براي بيگانگان همراه شود قطعا جرم مرتكبين را افزايش مي دهد.

 در جهان سياست  در گذشته و حال و آينده هيچ نظام حكومتي روي خوش به جاسوسان نشان نمي دهد.

 با اينكه روابط واشنگتن – تل آويو روابطي استراتژيك است مع الوصف دولت آمريكا اشخاصي كه براي اسرائيل جاسوسي بكنند بازداشت و محكوم مي كند

   تبليغ بهائيت و حركات براندازانه و جاسوسي براي بيگانگان از طرف هر بهائي انجام پذيرد بايد مطابق قانون با متهم برخورد بشود

    آنچه كه در اين نوشتار مورد نظر نويسنده است برخورد انساني و اسلامي و با اعضاي اين فرقه است. آنهائي كه اهل تبليغ و براندازي نيستند و جاسوسي هم نمي كنند .جمهوري اسلامي بايد فضا را طوري آماده كند تا آنها احساس آرامش و آسايش كنند .

   جمهوري اسلامي بايد بر اساس رافت و رحمت و محبت اسلامي با افراد فوق به گونه اي برخورد كند كه آنها جذب اسلام بشوند، نه اينكه به خاطر بهائي بودن يا مسلمان شدن تحت فشار قرار گيرند و يا مشاغل و منابع در آمد آنها  مورد تهديد واقع شود.

 اگر در چنين شرايطي مسلمان بشوند آن اسلام به درد خودشان و جامعه اسلامي نمي خورد و به محض كاهش فشار و يا خارج شدن از ايران به اصل خود رجوع مي كنند.

 متاسفانه امروز در كشور ما مسلماناني داريم كه هزار برابر فاسد تر از بهائي ها هستند و با ريا كاري و نفوذ در مراكز حساس با حرف ها و حركات شان تيشه به ريشه اسلام و مسلماني و جمهوري اسلامي مي زنند.

    محدوديت براي دفن مردگان و يا تخريب سنگ قبر زيبنده جامعه اسلامي نيست. هر قوم و فرقه اي با هر اعتقادي براي مردگان شان احترام قائلند؛ حتي آنهائي كه مرده ها را مي سوزانند خاكستر مرده در نزد شان قابل احترام است .

   اگر در رژيم گذشته بعضي از بهائيان در مراكز حكومتي نفوذ كرده و  به جنگ اسلام و اعتقادات اسلامي بر خاسته بودند،ربطي به بهائياني كه در اين مملكت ماندند ندارد؛ زيرا :اولا با انقلاب اسلامي براي سران و اعضاي اين فرقه ثابت شد در اين مملكت نبايد به جنگ با اسلام و مسلمانان برخيزند، ثانيا سران شان كه وابسته به رژيم گذشته بودند يا  فرار كردند و يا مردند، ثالثا آنهائي كه ماندند يا در زمان رژيم گذشته مسئوليت مهم و حساس نداشتند و يا در سنين طفوليت  قرارداشتند و اگر اكنون مشغول توطئه نيستند، پس بايد از حقوق لازم برخوردار شوند .

      مطالب فوق فقط يزاي دفاع از اسلام و جمهوري اسلامي نوشته شد زيرا معتقدم هر قدر چهره اين جمهوري زيباتر باشد به نفع اسلام و مسلمين است.


  • پنجشنبه 6 فروردين 1388-0:0

    با سلام
    ضمن تاييد سخنان ابراز شده به عنوان يك مسلمان فقط سئوال مي كنم؛يك بهايي كه مثلا جاسوس يا فرقه ضاله اي است ، مرده اش را كجا دفن كند؟
    كه عده اي قبرستان آنها را خراب مي كندد.
    واقعا جدا از اينكه بايد بگويم كه بهايي نيستم چنين مسلماني نيز نيستم.

    • پنجشنبه 29 اسفند 1387-0:0

      سلام دوست عزیز
      بله اسلام شریف است مانند تمام ادیان و این مسلمانان هستند که امروزه اسلام رو فراموش کردن . دیانت مسیح هم شریف بود اما مردم فراموشش کردن و خدا حضرت محمد را فرستاد و حال هر بهاری خزانی دارد و بهاری در پس
      ممنون

      • پنجشنبه 29 اسفند 1387-0:0

        کاملا درسته
        ولی دقت کردین که ....
        این اذیت و پآزار بی سیایت نیست
        ولی کاملا پوچ


        ©2013 APG.ir