تعداد بازدید: 4500

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 10 فروردين 1388-0:0

سرخ پر:میرحسین،وحدت ملی به ارمغان مي آورد

ريیس ستاد انتخاباتی مهندس میر حسین موسوی درمازندران معتقد است حضور موسوي در دهمين انتخابات رياست جمهوري باعث وحدت ملي خواهد شد .


 ‏احمد سرخ پر با بيان اينكه ستاد انتخاباتي مهندس موسوی در تمام روزهای تعطیل در مازندران به فعالیتهای انتخاباتی می پرداخت، گفت : با مشخص شدن مسوولان کمیته ها انتظار می رود با آغاز به کار کمیته های ستاد انتخابی میر حسین موسوی ، تحرکات انتخابی در گروه های فعال سیاسی به سرعت افزایش یابد و با شکل گیری کمیته ها در قالب ستاد های استانی کارهای ستاد شهرستانی آغاز شود.


سرخ پر حضور میر حسین موسوی در صحنه انتخابات ریاست جمهوری را فرصت خوبی برای پیگیری اهداف و مطالبات جمهوری اسلامی دانست و متذکر شد : امیدواریم با حضور مهندس موسوی زمینه وحدت ملی فراهم شود .


وي با اشاره به شعار ستاد های انتخاباتی (هر ایرانی یک ستاد است) گفت : با حضور میر حسین موسوی در صحنه ، شاهد حرکت های خود جوش مردمی بودیم و با توجه به استقبال گسترده مردم و با دعوت از فعالان و نخبگان جامعه مازندران و نظر خواهی از صاحب نظران امید داریم به تحقیق این شعار نزدیک شویم .

 
وی در ادامه افزود : یکی از کارهای مهم این ستاد حفظ توان نیروهای وفادار به اصلاحات و جذب توان نیروهای موجود در جامعه و علاقمند به حضور میر حسین موسوی در انتخابات است .


سرخ پر تصریح كرد :علاوه بر دعوت از نخبگان در مازندران تلاش ستاد انتخاباتی مهندس میر حسین موسوی برحضور همه اقشار جامعه ، بخصوص اقشار محروم و مستضعف در صحنه انتخابات است .


رئیس ستاد میر حسین موسوی در مازندران یکی از کمیته های فعال در استان را کمیته کارگری عنوان کرد و گفت :جامعه کارگری با اعلام همبستگی با میر حسین موسوی ار بدو حضور ایشان به صحنه انتخابات وفاداری حضور خود را اعلام نمودند و انتظار می رود با توجه به مشکلات عدیده جامعه کارگری و با قیاس در زمان نخست وزیری مهندس موسوی کارگران و اعتقاد این قشر به عملکرد ایشان دیدگاه خاص و مطمئنی دارند.(ilna)


  • اسماعيل اسماعيليپاسخ به این دیدگاه 0 0
    پنجشنبه 13 فروردين 1388-0:0

    ضمن آرزوي موفقيت براي آقاي موسوي لطفا" از اخرين اطلاعات انتخاباتي ايشان مارا آگاه فرمايد


    ©2013 APG.ir