تعداد بازدید: 3991

توصیه به دیگران 1

شنبه 15 فروردين 1388-0:0

ابراهیمی: نخبگان، هسته مرکزی ستاد موسوي هستند

مسئول کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد مهندس موسوی در مازندران گفت:فعالیت ستادهای شهرستانی مهندس میر حسین موسوی در مازندران آغاز شد.


مسئول کمیته اطلاع رسانی و رسانه ستاد مهندس میر حسین موسوی در مازندران به ilna گفت: از بدو آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی درمازندران شور و نشاط برای ایجاد ستادهای مردمی در بین اقشار جامعه و شهرستانها کاملاً مشهود شد.


 غلامعلی ابراهیمی در خصوص اعم فعالیت این ستاد گفت: ستاد میر حسین موسوی در استان مازندران در اولین روزهای اعلام آمادگی مهندس میر حسین موسوی در عرصه انتخابات با حضور 9 نفر از اعضای اصلی در قالب جلسات مختلف شکل گرفت و آقای سرخ پور بنا بر پیشنهاد این جمع(اعضای شورا ) به ستاد مرکزی معرفی و با تایید ستاد مرکزی به عنوان رئیس ستاد انتخابات مازندران انتخاب شد .


رئیس اسبق سازمان جوانان مازندران در ادامه تصریح کرد: برای نتیجه مطلوب با دعوت از نخبگان به عنوان هسته های مرکزی و فعال حرکت های خود جوش در این ستاد به وجود آمد و پس از بحث و نظرهای مختلف خوشبختانه این استان به عنوان اولین استان هایی بود که توانست با وجود تعطیلات ایام نوروز در اولین روز فروردین ماه 88 به صورت رسمی کار خود را آغاز کند .


مسئول روابط عمومی اسبق استانداری زنجان در دولت اصلاحات افزود: از بدو آغاز فعالیت ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی درمازندران شور و نشاط برای ایجاد ستادهای مردمی در بین اقشار جامعه و شهرستانها کاملاً مشهود شد و خوشبختانه تا امروز علاوه بر ارتباط با نخبگان و افراد موثر در سطح وسیع به جهت انسجام فعالیت های ستادی تشکیلات ستاد استان و شهرستان با مشخص نمودن کمیته های تخصصی و تعیین بعضی از مسئولین کمیته ها عملیات اجرایی آغاز شد .


ابراهیمی در ادامه خاطر نشان ساخت: این ستاد در استان در دو بخش هماهنگی اقشار شامل 16 کمیته قشری تعریف شده ( کمیته اصناف و بازاری ، هنرمندان ، فرهنگیان ، مهندسان، پزشکان ، کارگران ، دانشگاهیان ، شواها و نهادهای مدنی ، نمایندگان ادواری مجلس شورای اسلامی ، کشاورزان و روستائیان ، کارآفرینان و صنعت گران ، شاهد و ایثارگران ، روحانیون ، ورزشکاران ، دانشجویان و جوانان ) و همچنین فعالیت های اجرایی شامل (پشتیبانی ، اطلاع رسانی ، صیانت از آراء ، کمیته سیاسی شهرستانها ، تبلیغات و مراسم )کار خود را آغاز کرد.


سخنگوی ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در پایان به تشکیلات ستادی استان اشاره نمودو اظهار داشت : این ستاد با تقسیم استان مازندران در غرب شامل شهرهای چالوس ، نوشهر ، تنکابن و رامسر و مرکزی و شرق استان از شهرستان نور تا گلوگاه با هماهنگی با افراد تاثیر گذار  به دنبال تدوین برنامه ستاد مرکزی به کار خود ادامه می دهد.


  • رامین محمودیپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 18 خرداد 1388-0:0

    با سلام
    میخواستم اعضای هسته مرکزی مهندس موسوی رو برای من معرفی کنید تا حداقل اسامیشون رو بدونیم.
    با تشکر


    ©2013 APG.ir