تعداد بازدید: 2620

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 24 فروردين 1388-0:0

نماينده بهشهر:احمدي‌نژاد به گفتمان امام جان داد

احمدعلي مقيمي -عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي- اظهار داشت: احمدي‌نژاد احياگر ميراث عظيم گفتمان امام‌خميني(ره) در دهه چهار انقلاب اسلامي است.



خبرگزاري فارس: عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران با بيان اينكه گفتمان اقتصاد دولتي وليبرال سرمايه‌داري در مقطعي بر دستگاه اجرايي كشورسيطره داشت،گفت: احمدي‌نژاد باتلاش وكوشش ارزشمند،جان دوباره‌اي به‌گفتمان امام(ره)و انقلاب بخشيد.


وي افزود: به رغم سيطره‌اي كه گفتمان اقتصاد دولتي و ليبرال سرمايه‌داري در مقطعي بر دستگاه اجرايي كشور داشت، احمدي‌نژاد با تلاش و كوشش ارزشمند، جان دوباره‌اي به گفتمان امام و انقلاب بخشيد.


مقيمي با بيان اينكه نمي توان ادعاي خط امام (ره) داشت اما با كساني كه در مجلس ششم و دولت اصلاحات به خط امام (ره) هجمه كردندهم پيمان شدگفت:،كساني كه روزانه عليه جايگاه ولي فقيه و ساختارهاي قانوني نظام توطئه‌ طراحي مي‌كردند ،با بي توجهي به شاخصه عدالت اجتماعي، زرق و برق گفتمان ليبرال سرمايه‌داري آنها را مسخ كرده بود.


نماينده بهشهر و نکا افزود: آنهايي كه در مجلس ششم افراطي‌ترين ،پرتنش‌ترين و انحصار‌گراترين دوران را در سه دهه گذشته در مجلس رقم زدند نمي‌توانند مدعي دفاع از گفتمان و راه امام باشند.

 
مقيمي در خصوص نامزد نها‌يي اصولگرايان نيز گفت: با توجه به اقبال و اعتماد بالاي عمومي به جريان اصولگرا، تمامي طيف‌هاي جريان‌ اصولگرا بر اين باورند كه نبايد فضاي خدمت‌رساني دولت نهم و نهادهاي در اختيار را به فضاي انتخاباتي تبديل نماييم.(farsnews)



    ©2013 APG.ir