تعداد بازدید: 4694

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 31 فروردين 1388-0:0

کشتي هيزمي!

‌تنها سالن تمرين كشتي استيجاري رويان با بخاري هيزمي گرم مي‌شود!


رئيس شوراي شهر رويان با اشاره به اينكه تنها سالن تمرين كشتي استيجاري اين شهر با بخاري هيزمي گرم مي‌‌شود، خواستار تخصيص اعتبار براي ساخت يك سالن ورزشي چند منظوره و يك سالن تمرين در شهر رويان شد.

سيف‌الله محمودزاده اظهار داشت: يكي از اهداف سفرهاي مسئولان شناخت مشكلات و تخصيص امكانات لازم است.


وي گفت: يكي از رسالت‌هاي سفرهاي استاني رئيس جمهوري تحقيقات ميداني، مشاهده و شناخت درد و مشكلات، تخصيص امكانات و اعتبارات لازم و متناسب است.


محمودزاده افزود: از اين منظر بايد به رويان توجه ويژه‌ كرد، زيرا با وجود ظرفيت‌هاي فراوان، محروم مانده است.
رئيس شوراي شهر رويان به قدمت ورزش قهرماني و پهلواني در رويان اشاره كرد و گفت: رويان از دهه 40 سابقه ورزشي دارد و در دهه 50 و 60 و پس از آن تيم‌هايي در سطح ليگ معرفي و ملي‌پوشاني را تقديم جامعه ورزشي كرده است و اين روند همچنان ادامه دارد.


وي افزود: با توجه به اينكه از فضاي ورزشي رويان بيش از 30 روستاي اطراف از بخش مركزي نور و نوشهر استفاده مي‌كنند، متاسفانه فضاي فيزيكي ورزشي اين شهر، يك سالن و يك زمين چمن است كه از نظر امكانات فوق‌العاده محدود، محروم و ضعيف است.


محمودزاده خاطرنشان كرد: به دليل عدم بهسازي، بازسازي، مشكلات مالي و نيز حمايتي در مواقع باراني، زمين چمن به باتلاق تبديل شده و غيرقابل استفاده مي‌شود و اين در حالي است كه با توجه به بازسازي زمين چمن شهرستان نور، تنها زمين منطقه محسوب مي‌شود كه براي تمرينات و مسابقات استفاده مي‌شود.


رئيس شوراي شهر رويان به مشكلات مالكيتي اين زمين اشاره كرد و گفت: چون هنوز سند رسمي به نام تربيت‌بدني صادر نشده، هر از گاهي افرادي با ارائه دست‌نوشته‌هايي ادعاي مالكيت زمين را دارند كه لازم است براي حفظ اموال دولتي و بيت المال وضعيت ملكي و سند زمين مشخص شود.(farsnews)



    ©2013 APG.ir