تعداد بازدید: 3784

توصیه به دیگران 1

جمعه 30 مرداد 1383-0:0

مازندرانی ها پیش قدم شدند ؛ جایزه ی 300 میلیونی برای برنده ی مدال طلای المپیک

مازندرانی ها برای انگیزه دادن به کشتی گیران المپیکی خود ، جوایز ویژه ای را برای مدال آوران مازندرانی المپیک آتن در نظر گرفته اند.


نقی کلانتری رییس هیات کشتی مازندران ضمن تایید این خبر افزود : کشتی گیران مازندرانی که موفق شوند به عنوان قهرمانی المپیک دست پیدا کنند، ازمسئولان این استان بالغ بر 300 میلیون ریال جایزه خواهند گرفت.
کلانتری از اختصاص جایزه ی 200 میلیون ریالی استانداری و شورای شهر ساری جایزه 50 میلیون ریالی اداره کل تربیت بدنی این استان و 30 میلیون ریالی هیات کشتی مازندران برای قهرمان المپیک خبر داد و تصریح کرد: جدا از جوایز نقدی که برای قهرمان المپیک در نظر گرفته شده است قرار است به قهرمانان زمین هایی نیز درسواحل دریای مازندران اهدا شود.
رییس هیات کشتی با اشاره به توانمندی های کشتی گیران مازندرانی حاضر در تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران خاطر نشان کرد: حسن رنگرز و مهدی حاجی زاده در اوج آمادگی قراردارند و بابک نورزاد هم کشتی گیر بسیار خوبی است که در صورت آمادگی روحی و روانی می تواند در المپیک افتخار آفرین باشد .
وی در پایان گفت : ما به عملکرد ملی پوشان مازندرانی تیم های کشتی بسیارامیدواریم و برای ایجاد انگیزه بیشتر به آن ها ، این جوایز را در نظر گرفته ایم .



    ©2013 APG.ir