تعداد بازدید: 2972

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 16 ارديبهشت 1388-0:0

بدون مجوز

رئیس اداره محیط زیست نوشهر و چالوس گفت: کارخانه آب معدنی کجور مجوز احداث از سوی محیط زیست ندارد.


عبدالرضا صادقی -رئیس اداره محیط زیست شهرستانهای نوشهر و چالوس -درگفتگو با خبرنگار ما در  در چالوس گفت: تاکنون مجوزی قطعی از سوی محیط زیست جهت احداث کارخانه آب معدنی کجور درکیلومتر 3 جاده نیچکوه در کجور صادر نشده است.

وی افزود: فونداسیون کارخانه آبمعدنی کجور بدون مجوز و اطلاع محیط زیست ساخته شده است که به محض اطلاع از سوی محیط زیست از ادامه فعالیت آن جلوگیری به عمل آمده است و تا زمانی که مجوز قطعی صادر نگردد اجازه ادامه کار به واحد آب معدنی کجور از سوی محیط زیست داده نخواهد شد.

 صادقی ادامه داد: مجوزقطعی ادامه فعالیت آبمعدنی کجور از سوی سازمان محیط زیست در حال پیگیری می باشد و هم اکنون مراحل نهایی خود را طی می کند.

 رئیس اداره محیط زیست شهرستانهای نوشهر و چالوس بیان داشت: در آینده ای نزدیک برای اولین بار در منطقه کجور پرورش گونه های مختلف پرندگان و جانوری نظیر مرال و قرقاول به صورت شخصی صورت خواهد گرفت که در همین رابطه نیز فردی در زمینی به مساحت 20 هکتار در کجور در حال پیگیری این موضوع با همکاری اداره محیط زیست منطقه نوشهر و چالوس می باشد.

  عبدالرضا صادقی در پایان تصریح کرد: با توجه به فصل تخم ریزی پرندگانی نظیر قرقاول از کلیه مردم و دامداران منطقه کجور درخواست می شود تا درصورت مشاهده تخم این پرندگان آنها را از بین نبرده تا نسل گونه های زیبای پرندگان از جمله قرقاول از بین نرود

محمدحسین ملایی کندلوسی - (mazandnews@yahoo.com)


  • چهارشنبه 18 فروردين 1389-0:0

    در باره مرغداری کندلوس مطلبی بنویسید

    • پنجشنبه 24 ارديبهشت 1388-0:0

      Hi
      How are you today?
      PLZ visit this links :
      http://www.aryakhan.blogfars.com
      http://javahermotel.blogspot.com
      0192-5332990-1 // 5332031-2 // 5333986-7 // 09194204596
      آریا مدیر متل جواهر فارغ التحصیل رشته هتلداری از هندوستان
      متل جواهر جواهرده رامسر =امنیت خاطر +آرامش خاطر
      All the beast
      Aryakhan
      aryafallah@yahoo.com


      ©2013 APG.ir