تعداد بازدید: 2616

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 24 ارديبهشت 1388-0:0

اسدي:ستادهای تجاری و شیک احمدي نژاد نشانه چيست؟

مسئول ستاد کروبی در استان مازندران گفت:کروبي بی پروا موضع گیری می کند.

 


علي اسدي گفت:90 درصد ستادهای کروبی در استان راه اندازی شده است.

وي افزود: در شهرهای ساری ، تنکابن ، نوشهر ، آمل ، بابل ، نکا و جویبار ستادها به صورت فعال مشغول به کار می باشند.

 

وي گفت : بر اساس آمار حدود 46 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن هستند که صدا و سیما نقش عظیمی در هدایت این امر دارد و باید برای حضور مردم عزم ملی ایجاد نماید.

اسدی در پاسخ به این سوال که چرا فعالیت ستاد کروبی در استان مازندران به مانند ستاد های موسوی و احمدی نژاد نیست ، اظهار کرد: موارد مربوط به گرفتن ستادها ، مستلزم هزینه است .

وی گفت: «علی رغم تأکید دولتمردان نهم که احمدی نژاد نیاز به ستاد ندارد، اما ستادهای تجاری و شیک و زیبا نشان دهنده ی موضوعی است و یک قسمت از تفاوت در این است که منافع مالی تعیین کننده است».

اسدی در خصوص تفاوت اصلاح طلبی کروبی با موسوی و خاتمی خاطر نشان کرد: واژه ی مشترک بین این تفکر است که این افراد در دایره ای تحت عنوان اصلاحات قرار دارند ، اگر کروبی به شیخ اصلاحات معروف است به خاطر پیشینه ی فعالیت مبارزاتی ، سیاسی و تجارب طولانی در مجلس و به ویژه ریاست مجلس در دو دوره و ارائه تفکر نو در جامعه ی روحانیون مبارز ، می باشد.

وی در همین رابطه به isna گفت: «کروبی ضمن حفظ ارزش ها و با بیان مواردی چون حقوق شهروندی و حریم آزادی های فردی و اجتماعی ، بی پروا موضع گیری می کند. این ویژگی کروبی و تفکر اصلاح طلبی در نامه هایی که به سردار فیروزآبادی ، جنتی ، جعفری و مدیر مسوول کیهان نوشت ، روح آزادی خواهی و عدالت کروبی نمود پیدا می کند».

اسدی راجع به اقبال کروبی در استان اشاره داشت : اقشار دانشجویی ، روشنفکر و لایه های اجتماعی استان به خاطر مواضع شفاف و صریح کروبی ، تمایل بیشتری نسبت به وی نشان داده اند و ما آثار وضعی آن را هم می بینیم .

وی سر جمع آرای این دو کاندیدیای اصلاح طلب را مطلوب و امیدوار کننده عنوان کرد و افزود: هر روز که به انتخابات نزدیکتر می شویم بخشی از پرسش های جوانان در قالب برنامه های کروبی پاسخ داده می شود.


  • شنبه 26 ارديبهشت 1388-0:0

    حتماٌ پول اين ستادها را شهرام جزايري نداده است

    • جمعه 25 ارديبهشت 1388-0:0

      اقاي اسدي من فكرميكردم درميان اصلاح طلبان ادم عاقلي هستي واهل تهمت وافترا نيستي اما ميبينم كه دروغگوي بزرگي هستي كه روزروشن راانكارميكني
      اقاي اسدي خودت فرمانداردولتهايي بودي كه تبصره هاي 50 كم نداشتيد ودرهر جاهزينه ميكرديد امادراين دولت ان تبصره نيست
      ودراين دولت خبراز بودجه 13 ميليون توماني براي ناهار 1 ساله حجت الاسلام....مديركل ............نيست؟
      خودت ميداني كه بچه هيئتيهاي 4 سال پيش دوباره پابكارشدند حالا چرا مدعي هستي كه ستادها فلان الله اعلم


      ©2013 APG.ir