تعداد بازدید: 2833

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 24 ارديبهشت 1388-0:0

دولت اشتباه خود را پاک مي کند

شنيده ها حاکيست رييس جمهوري  به زودي "رحيم مشايي" را از کابینه کنار خواهد گذاشت.


بدون شك "اسفنديار رحيم مشايي" را مي‌ توان جنجالي ترين عضو دولت نهم دانست. جنجال آفريني هاي وي به قدري براي دولت نهم دردسر ساز شد كه برخي ها وي را پاشنه آشيل اين دولت معرفي كردند.

شنيده‏هاي jahannews حاكي از آن است كه سرانجام پس از پيگيري و درخواست هاي مكرر مراجع تقليد، نيروهاي انقلابي و گروههای مختلف سياسي و مذهبی از دولت نهم براي كنار گذاشتن "اسفنديار رحيم مشايي"، آقاي "احمدي نژاد" به اين درخواست ها پاسخ مثبت داده و به زودي "رحيم مشايي" را از کابینه کنار خواهد گذاشت.

در همين راستا شبكه خبري برنا، وابسته به دولت با انتشار خبري تحت عنوان "مشايي، از معدود غلط هاي دولت نهم" بركناري رئيس سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري را كليد زد.

گفتني است اظهارات و موضع‌گيريهاي جنجالي "رحيم مشايي" درباره دوستي مردم ايران و "اسرائيل"، ورود زنان به ورزشگاه، حضور در مجالس شبه انگيز، و برخي ديدارها و ملاقاتهاي خارجي بدون هماهنگي، هزينه هاي زيادي را طي چهار سال گذشته متوجه دولت كرده است به طوريكه اكثر مراجع تقليد و نيروهاي انقلاب و حتي طرفداران دولت نهم، با اعتراضات گسترده خواستار بركناري وي شده بودند.

آخرين اقدام جنجالي "مشايي"، ادغام سازمان حج و زيارت با سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري بود كه با واكنش شديد آيت الله ري شهري، نماينده ولي فقيه در امور حج، مواجه شد و سرانجام دفتر مقام معظم رهبري طي نامه اي نارضايتي رهبري از اين موضوع را اعلام كرد.

لازم به ذکر است در آخرین جلسه هیات دولت، برخی وزرا نسبت به عملکرد مشایی در حوزه های مختلف به شدت انتقاد کرده بودند.


  • شنبه 26 ارديبهشت 1388-0:0

    ننگ با رنگ پاک نمی شود

    • شهروند طبريپاسخ به این دیدگاه 0 0
      پنجشنبه 24 ارديبهشت 1388-0:0

      با سلام
      گرچه اين خبر مسرت بخش در صورت صحت بسيار اميدواركننده نيز خواهد بود اما اي كاش بسيار زودتر انجام مي گرفت تا مبادا شائبه انتخاباتي بودن داشته باشد ولي گفته اند ماهي را هر وقت از آب بگيري خيلي ليزه!!!
      اميدوارم ايشان سر از جاي ديگر در نياورند!


      ©2013 APG.ir