تعداد بازدید: 2932

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 28 ارديبهشت 1388-0:0

مشايي ماندني شد

معاون مستعفی رحيم مشايي به پست قبلی خود بازگشت.


 در حالی که شایعه استعفا یا برکناری اسفندیار رحیم مشایی-معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بزرگ میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری- در روزهای باقی مانده تا انتخابات برای بهبود چهره مخدوش دولت نزد مراجع دینی و متدینین مطرح شده بود ، انتشار برخی اخبار قطعی نشان از بی اساس بودن این شایعه دارد.


alborznews خبر داد: همراهی مشایی با احمدی نژاد هنگام ثبت نام در دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری و بازگشت یک معاون مستعفی سازمان میراث فرهنگی نشان از اصرار احمدی نژاد به استفاده از پدر همسر فرزندش در همین کسوت دارد.
 
26آبان 87 بود که بعد از بالا گرفتن جنجالها و اعتراض شدید علما به حمل قرآن توسط زنان دف‌نواز در همايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در گردشگري ايران، مهدي جهانگيري، معاون سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري استعفا داد .


 او در نامه بلند بالایی که تقدیم رحیم مشایی کرد به ویژه در خصوص حمل قرآن به آن شکل در مراسم نوشت:
 
و اما در مورد افتتاحيه و حمل قرآن لازم است نكاتي را به استحضار برسانم:
1-7- حمل قرآن كريم يك رسم آئيني سنتي در غرب كشور و مورد احترام مردم است.
2-7- گروه اجرا كننده مراسم يك گروه مذهبي است و اين كار را صرفا براي تكريم قرآن كريم اجرا مي‌كنند. آنها به هنگام اين مراسم حتما وضو مي‌سازند.
3-7- نام اين گروه "حاملان قرآن " است و مانند گروه هاي مشابه ديگر صرفا براي انجام اين گونه مراسم تشكيل شده اند.
4-7- در اين برنامه گروه دف (زن) به همراه مديحه سرايي( مرد) براي پيامبر بزرگوار اسلام (ص) و ذكر اسماء الهي قرآن را با شكوه به قاري تحويل داده اند : مثل همه برنامه هاي مشابه.


با این حال جهانگیری در سایه سکوت خبری سازمان میراث فرهنگی و استفاده از غوغای خبری در حوزه ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به پست قبلی خود بازگشته است.

 بازگشت مدیری که به دلیل انتقاد به عملکرد متوجه رحیم مشایی بود،استعفا کرده بود،ثابت می کند دولت و در وهله اول شخص رئیس جمهور قصدی برای برکناری معاون ارشد خود را ندارد.



    ©2013 APG.ir