تعداد بازدید: 2983

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 28 ارديبهشت 1388-0:0

رحمان زاده: درآمدهای نفتي کجا رفت؟

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد احزاب و گروه های اصلاح طلب حامی مهندس موسوی در مازندران گفت:دولت می خواهد همه کارهای نیمه تمام یا معطل شده را شب انتخابات انجام دهد.


رئیس شورای سیاستگذاری ستاد احزاب و گروه های اصلاح طلب حامی مهندس موسوی در مازندران گفت:مهندس موسوی پس از بازگشت از سفر به مازندران با ابراز رضایت و خرسندی از استقبال پرشور و کم نظیر مردمان نجیب و با فرهنگ مازندرانی تصریح کرد؛ این صحنه های به یاد ماندنی احساس خوبی به من دست داد و باعث قوت قلب و امیدواری بیشتر شد.

 جعفررحمان زاده با بیان این مطلب تصریح کرد: هم اکنون میز مازندران در ستاد مرکزی انتخاباتی مهندس موسوی تعریف شده است و داوود کشاورزیان استاندار دولت اصلاحات مسئول این میز است و مدیران مازندرانی ملی و استانی،نمایندگان ادوار مجلس،نمایندگان کنونی مجلس،وزیران، معاونین وزرا ترکیب این میز را تشکیل می دهند و کلیه فعالیت ها در استان با مرکز هماهنگ است.

به گفته وی؛ تشکیل ستادهایی چون دفتر ارتباط مردمی،ستاد ائتلاف مردمی،ستاد مردمی، ستاد مهر و ستاد اصلاح طلبان همگی در راستای حمایت از مهندس موسوی و استفاده از تمامی ظرفیت ها برای موفقیت های مهندس موسوی در انتخابات ریاست جمهوری است.

رحمان زاده گفت:اصلاح طلبان چه در انتخابات پیروز شوند یا شکست بخورند هرگز از اصول خویش و مواضع اصلاح طلبی عدول نمی کنند و هویت خود را حفظ می کنند.

وی گفت: حمایت گروه ها و احزاب اصلاح طلب از مهندس موسوی جدی و تا آخر است.

 استاندار زنجان در دولت اصلاحات با اشاره به برخی اقدامات و تصمیمات دولت در این روزها خاطر نشان کرد؛ این فعالیتها بیشر جنبه تبلیغاتی و انتخاباتی دارد و مردم هم می دانند و قطعا این کارها اثرات معکوس و منفی دارد.

وی افزود: دولت می خواهد همه کارهای نیمه تمام یا معطل شده را شب انتخابات انجام دهد.

وی با اشاره به درآمدهای سرشار از فروش نفت در چهار سال اخیر اظهار داشت :دولت باید جواب دهد که درآمدهای نفتی را کجا هزینه کرده است؟چقدر از این درآمدهارا صرف احداث پالایشگاه ها،نیروگاه ها،کارخانجات و واحدهای بزرگ صنعتی و تولیدی و ایجاد اشتغال نموده است ، یا درحال راه اندازی و اجرایی کردن برنامه های این چنینی است؟

رحمان زاده گفت:اصلاح طلبان و جریان منتقد در برابر دولت مشی مواجهه عالمانه و نقد منصفانه را در پیش گرفته اند و هرگز به دنبال تخریب دولت نیستند، بلکه این دولت است که باید واقعیت ها را اعم از موفقیت یا شکست را به مردم اعلام کند تا اعتماد زایی صورت پذیرد.

رحمان زاده از اقشار و لایه های مختلف مردم در استان مازندران خواست که اهمیت و حساسیت این دوره انتخابات را جدی و مهم تلقی کنند و در پای صندوقهای رای حاضر شوند چرا که قهر با صندوق ها و کنار رفتن ها مشکلی را حل نمی کند بلکه ممکن است مشکلات را اضافه تر کنند.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد گروهها و احزاب اصلاح طلب حامی مهندس موسوی در مازندران ادامه داد: برگزار کنندگان و متولیان انتخابات نباید از طرح صیانت از آراء نگران باشند چرا که نظام ما مردمی و اسلامی است و مردم حق دارند برسرنوشت خویش حاکم بشوند و نظارت بر کار مسئولین در همه بخش و سطح ها را انجام دهند.

رحمان زاده گفت: نباید وقتی که جواب قانع کننده و منطق رسائی در برابر این موضوع پیدا نکرده ایم ، آن را به دشمنان و بیگانگان نظام ارجاع یا حواله بدهیم و اصلاح طلبان را برچسب ،ناچسب بزنیم.

وی در عین حال تاکید کرد :هرچقدر میزان مشارکت مردم در انتخابات افزایش یابد باعث تقویت نظام و صیانت از آراء می شود.

رحمان زاده تغییر و جابجایی کارشناسان دفتر انتخابات وزارت کشور را در آستانه انتخابات یک اقدام تامل برانگیز دانست.

به گفته وی دولت نباید از تشکیل کمیته صیانت از آراء نگران باشد چرا که در تمام دنیا نظارت بر انتخابات به شکلهای مختلفی وجود دارد. در زمان دولت اصلاحات از مازندران ، جمعی از مدیران استان برای نظارت بر انتخابات به تاجیکستان رفته بودند و مشکلی ایجاد نشد.(ghalamnews)



    ©2013 APG.ir