تعداد بازدید: 6560

توصیه به دیگران 1

شنبه 31 مرداد 1383-0:0

مرد آملي با ادعاي انحراف اخلاقي دختر 23 ساله‌اش، وي را به قتل رساند

مردي كه دختر 23 ساله‌اش را به قتل رسانده بود، با هوشياري ماموران مديريت آگاهي شهرستان آمل دستگير شد.



 در روز 12 مرداد در ساختماني در خيابان هراز شهرستان آمل، جسدي كشف شد كه سريعا اكيپ 10 آگاهي و تشخيص هويت شهرستان مذكور در صحنه حاضر و جسد را شناسايي و پيگيري براي دستگيري قاتل ادامه يافت.
بنا به اين گزارش، تحقيقات فني گسترده‌اي بر روي مقتول (سپيده ـ ك) صورت گرفت و در جريان بررسي تحقيقات انجام شده دلايلي بر احتمال دخالت پدر مقتوله در قتل به دست آمد. قابل توجه اين كه پدر مقتوله كه به اتهام سرقت در زندان به سر مي‌برد در زمان وقوع قتل در مرخصي بوده است كه با حكم مقام قضايي دستگير و مورد تحقيق و بازجويي پليس قرار گرفت و نهايتا به قتل دخترش اعتراف و اقرار صريح نمود.
وي نحوه‌ي ارتكاب قتل را اين گونه بيان كرد:« صبح 12 مردادماه با كليدي كه در اختيار داشتم وارد منزل دخترم شده، در ابتدا با وي مشاجره لفظي كردم كه در نهايت به درگيري و كتك‌كاري منجر شد و سپس پيك‌نيكي از داخل آشپزخانه برداشته، به سر دخترم كوبيدم و پس از اين كه وي به زمين افتاد كمربند مانتو را دور گردن وي حلقه زده، وي را خفه كردم.
به گزارش ايسنا و بر اساس اعلام مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي مازندران، متهم علت و انگيزه قتل را انحراف اخلاقي دخترش عنوان كرده است.


    ©2013 APG.ir