تعداد بازدید: 2928

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 3 خرداد 1388-0:0

مديراني که دروغ درمانی مي کنند

داود کشاورزيان- استاندار اسبق مازندران- گفت : متاسفانه شیوه دروغ درمانی در بین مدیران کشور رایج شده است و ارایه آمارهای غیرواقعی، اساس کشور را نشانه رفته است.


مهندس داود کشاورزیان افزود: وجود نداشتن سازمان مدیریت و برنامهریزی و نبود مرکزی برای ارائه آمارهای درست از وضعیت اقتصادی کشور باعث گردید آمارهای غیرواقعی و متضاد و متناقض با یکدیگر از سوی مسئولان ارائه شود که همین امر مانع از ارزیابی درست و واقعی از توسعه، پیشرفت و عقبماندگی کشور شده است.

وی به عملکرد دولت نهم اشاره کرد و یادآور شد : پس از 25 سال فعالیت دولتهای شهید رجایی، حضرت آیتالله خامنهای، هاشمی و خاتمی ، کشور به یک بلوغ در تمامی ابعاد رسید و عقلانیت بر کشور حاکم گردید ، کشور براساس برنامههای 5 ساله و از همه مهم تر یک سند چشمانداز 20 ساله که به تایید بزرگان نظام و مقام معظم رهبری رسید حرکت خویش را بر روی ریل توسعه آغاز کرد اما با ظهور دولت نهم نه تنها توجهی به این تجربه گرانقدر نشد بلکه مدیران گذشته از کار برکنار و به انواع جرایم نیز متهم شدهاند حالآنکه برای تربیت این همه نیروی و زبده و کارکشته هزینههای زیادی شده است.

 رئیس شورای سیاستگزاران ستاد میرحسین موسوی در مازندران به مسئولیت قانونی دولت و هیات وزیران اشاره و با تاکید بر پاسخگو بودن آنان در مقابل مجلس شورای اسلامی افزود: طبق قانون رئیس جمهور و وزرا از اختیارات خاص در حوزه کاری خویش برخوردارند و باید در مقابل مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشند اما در این دولت میبینیم که وزرا از پاسخگویی به مجلس شانه خالی کرده و عملا هیچ کارهاند، وی تاکید کرد : روحیه خودمحوری و شخصمحوری در دولت وجود دارد و ظاهرا تصمیمات شخصی یا محفلی و خارج از حیطه وزیران اتخاذ و آنها صرفا مجری طرح ها و برنامه ها هستنند که نمونه بارز و برجسته چنین روشی ، جریان ادغام سازمان حج وزیارت و سازمان گردشگری است.

کشاورزیان به شرایط حاد اقتصادی جامعه اشاره کرد و گفت: خانه نشین کردن نیروی با تجربه و مدیر و کارشناس از هر دو جناح اصلاحطلب و اصولگرایی منصف و واقعگرا، هدر دادن درآمد کلان ارزی، تزریق بیحساب پول به جامعه و افزایش تورم، تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران ، از جمله دستاوردهای مدیریت شخص محور است و علیرغم شعارهای پیشرفت و توسعه همه شاخص های اقتصادی و آمارهای ارائه شده از سوی بانک مرکزی و دیگر مراکز وابسته به دولت نشان دهنده افت و سقوط اقتصادی کشور است و متاسفانه سیاست های اقتصادی و سیاسی دولت با سیاست های اصولی نظام هم سازگار نیست.

کشاورزیان در پایان وضعیت فعلی را حساس توصیف کرد و خطاب به کسانی که تمایل به حضور در انتخابات ندارند گفت: گوشه نشینی و عدم توجه به شرایط فعلی کشور دردی را دوا نمی کند ، باید در صحنه حضور داشت و برای نجات کشور از شرایط فعلی مشارکت فعالی داشت.(ghalamnews)

*مازندنومه:تيتر خبر بالا بنا به درخواست يکي از نزديکان مهندس کشاورزيان،بدين گونه تغيير يافته است.


  • چهارشنبه 6 خرداد 1388-0:0

    آقای کشاورزیان در دوره صدارت خود چه کرده اند؟

    • يکشنبه 3 خرداد 1388-0:0

      جناب آقاي كشاورزيان! جريان فكري شما و موضع گيري هاي سياسي شما بر همه مشهود است و البته ما به آزادي عقيده شما و همه افراد احترام مي گذاريم. اما آيا شما حق داريد از واژه " دروغگو " و تهمت هاي ديگر براي تخريب ديگران و يا احيانا كسب چند راي بيشتر استفاده كنيد؟ شما اگر به به مسئولين ما دروغگو خطاب كرده و حرفشان را باور نداريد به " آمار هاي بانك جهاني " كه تصديق كننده آمار مسئولين دولت نهم است هم آيا اعتراضي داريد ؟ ايا آنجا هم اعمال نفوذي شده؟!! خوب اينكه شما نتوانستيد در دوران خود به چنين رشد هايي دست يابيد چه ربطي به دولتمردان نهم دارد؟
      كمتر از 20 روز ديگر انتخابات هم به پايان مي رسد و تنها اين سخنان سخيف است كه سواي هر نتيجه اي در انتخابات از ياد ها محو نمي شود.


      ©2013 APG.ir