تعداد بازدید: 2188

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 4 خرداد 1388-0:0

بازگشت به امام

حسين روزبهي گفت:سخنان موسوی بازگشت به سخنان امام راحل است.


رئیس شورای سیاست گزاری و شورای راهبردی ستاد مهندس میر حسین موسوی در مازندران گفت: موسوی گفتمان امام راحل را متکامل می کند.


حسین روزبهی افزود:دلیل نزدیکی این گفتمان آن است که ایشان با این انقلاب  رشد یافته حرف ها،گفتمان و موانع را با حضور در صحنه های مختلف و مسائل و مشکلات آن دوران لمس نموده است.


وی گفت:سخنان موسوی بازگشت به سخنان امام راحل است و این مسئله در تمام گفتمان ایشان نمود بارز دارد.

نماینده اسبق مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه حاکمیت مستضعفین و مردم و همچنین توجه به سیاست های خارجی از سوی موسوی برگرفته از اندیشه و سخنان امام راحل است و این چنین است که اولین سخنانش را خطاب به کوخ نشینان آغاز می کنند.


روزبهی با اشاره به اینکه اداره کردن نظام تنها با قرائت امام امکان پذیر است،خاطر نشان کرد:موسوی با اعتقاد راسخ به این قرائت در جامعه و تاکید بر این مسئله راه گشای بسیاری از مشکلات فعلی خواهد بود.


وی ادامه داد:امروز دهها فرقه و دسته در جامعه وجود دارند که با قرائت امام فاصله گرفته اند و به همین اندازه نیز از فرصت سازی و عزت آفرینی نظام و انقلاب فاصله گرفته ایم.


روزبهی گفت:متاسفانه امروز کسانی نظریه پرداز انقلاب شده اند که هیچ سنخیتی با اسلام و قرائت امام نداشته و ندارند این مسئله خطر ناک است.


وی همچنین یادآور شد:سیاست افراط و تفریط ما در جامعه بزرگترین هزینه داخلی و خارجی را برای ما به ارمغان آورده است و متاسفانه از این غافل مانده ایم.


روزبهی اظهار داشت:مشروعیت نظام وابسته به رای و نظر مردم است و در این راستا نباید اعمال رای داشته باشیم و با خرید رای و دادن پول به مردم در ازای رای،استفاده از بیت المال و تحمیل رای به مردم،آنان را محدود و مرعوب نماییم.(sokhannews)


  • چهارشنبه 6 خرداد 1388-0:0

    واقعاً اگر امام بود با اینگونه فعالیت های انتخاباتی بنی صدر گونه موافق بود؟ آیا حمایت چریک های فدایی خلق از جناب میرحسین این توهم را به وجود نمی آورد که ایشان متاسفانه در مسیر اشتباهی گام بر می دارد و ممکن است به سرنوشت بنی صدر دچار شود؟

    • سه شنبه 5 خرداد 1388-0:0

      حضرت امام (ره) حتي در زمان حياتشان به مرور زمان فرامينشان را منطبق با شرايط روز تغيير مي دادند. ايشان در دور اول و دوم انتخابات رياست جمهوري ؛ به روحانيون توصيه اكيد كرده بودند كه كانديدا نشوند اما از دوره سوم اين نهي را برداشتند و به حضرت آيت الله خامنه اي اذن حضوردادند.
      در زمان جنگ امام به هيچ وجه ابتدا پذيرش صلح را قبول نمي فرمودند اما با گذشت زمان و تغيير اوضاع كشور نظرشان عوض شد و آنرا پذيرفتند. حال كه 30 سال از دوران امام گذشته است. امام ولي امر زمان خود بود؛ شما بايد بدنبال ولي امر حاضر حضرت آيت الله خامنه اي بوده و فرامين امام را از زبان ايشان جويا شويد. نه اينكه بعد از 30 سال حالا دوباره به عقب برگرديم.
      اين ترفند هاي سياسي شما جايي در ذهن روشنفكران باز نمي كند.


      ©2013 APG.ir