تعداد بازدید: 4135

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 7 خرداد 1388-0:0

ميرمحمود موسوي:دولت به مردم دروغ مي گويد

برادر ميرحسين موسوي در غرب استان گفت:دکترین سیاسی و  اقتصادی دولت نهم با شکست مواجه شد و می دانیم که جامعه دیگر تحمل وضع موجود را ندارد-دوران سلطنت یک نفری گذشته است-خيلي از افراد مهرورزي را نمي‌بينند- چرا بايد آمارهاي دروغين به مردم بدهيم؟


میر محمود موسوی -برادر مهندس میر حسین موسوی- در همایش حامیان مهندس میر حسین موسوی در مسجد جامع تنکابن گفت: قصد ما زیر سوال بردن نظام نیست، بلکه می خواهیم منصفانه به قضاوت نشسته و نقد کنیم.

وي افزود:با مقایسه دوران گذشته و دوران 4 سال اخیر ریاست جمهوری بخوبی در خواهیم یافت که آیا کشور رو به جلو حرکت داشته و یا ایستا بوده است؟

وی تصریح کرد:در سال های قبل  در صنعت تولید گندم به خود کفایی رسیدیم ،حتی برنامه ریزی برای صادرات این محصول در دستور کار بود، در حالی که امروز  6 میلیون تن گندم وارد مي کنيم .

موسوي تصريح کرد:در مورد سایر محصولات کشاورزی نیز وضع بهتر نیست ؛ شکر ، برنج ،چای و... اگر به کارخانجات چای سری بزنید میلیون ها کیسه بسته بندی شده چای را مشاهده می کنید که بدون خریدار مانده ولی چای را وارد کشور می کنیم.

وي افزود:در بخش صنایع تولیدی متاسفانه طرح بنگاه های زودبازده ، دردی را از بخش صنعت دوا نکرده است.

برادر ميرحسين گفت:در بخش اقتصادی بیشترین نرخ تورم را شاهد بودیم ،یک شبه مدیران عامل بانک های کشور تغییر می کنند و وزراء یکی پس از دیگری عوض شدند .

وي افزود: گزافه نیست اگر بگوئیم طلایی ترین دوران اقتصادی کشور پس از انقلاب را به خاطر عدم آگاهی و التزام به قانون از دست داده ایم و دیدیدیم که دکترین سیاسی و  اقتصادی دولت نهم با شکست مواجه شد و می دانیم که جامعه دیگر تحمل وضع موجود را ندارد .

میر محمود موسوی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه دیگر دوران سلطنت یک نفری گذشته است افزود: امروزه جوامعی موفق عمل می کنند که به نظر و خرد جمعی احترام بگذارند،مردم را در سرنوشت خویش سهیم بدانند و ولی نعمت بودن ایشان را قبول داشته باشند.

برادر میر حسین موسوی افزود: اگر می گوئیم اینجا بیت القراي مسلمین است، پس چرا فقر وجود دارد ؟ چرا هر روز به جمعیت افرادی که در زیر خط فقر قرار دارند، افزوده می شود؟

وی در ادامه افزود: با توزیع رایگان سیب زمینی ، پرداخت های یک شبه به پرستاران ، کارمندان صدا و سیما ،فرهنگیان و انواع ترفند های دیگر ، آیا بحران اقتصادی خانواده ها حل می شود؟ 

موسوی در خاتمه سخنان خویش گفت: دولت ، شعور مردم را دست کم گرفته است .

 

هم چنين ميرمحمود موسوي در جمع حاميان ميرحسين در مسجد صاحب الزمان (عج) رامسر هم سخنراني ‌كرد.

 برادر ميرحسين موسوي با اعلام اينكه دولت به مردم دروغ مي گويد، اظهار داشت: در گذشته در دنيا اقتدار و عزت داشتيم ولي اكنون از نظر عزت و احترام جزو چند كشور آخر دنيا هستيم.

وي گفت: اكنون پس از چهار سال اين اختيار به ما داده شده است كه باز انتخابات برگزار كنيم، اگر انتخاب ما درست باشد كه در خير آن و اگر نادرست باشد در شر آن مسئوليت داريم و باز هم اگر در صحنه حاضر نشويم نيز مسئوليت داريم، پس بايد با حضور هر چه بيشتر اين انتخابات را برگزار كنيم.


وي اظهار داشت: قطعا در دوره چهار ساله گذشته برخي از سفره‌ها پهن‌تر و پررنگ‌تر و برخي از سفره‌ها تنگ‌تر شده است.


موسوي اظهار داشت: با توجه به شعار عدالت و مهرورزي اين چنين اتفاقي نيفتاده و خيلي از افراد در اين جامعه نمي‌توانند زندگي خود را تامين كنند و مهرورزي را نمي‌بينند.


وي خاطرنشان كرد: بيشتر مشكلات اجتماعي و اخلاقي ما از قبيل اعتياد و فساد در كشور زاييده و نشات گرفته از پايه‌هاي اقتصادي كشور است، اگر از توان اقتصادي درست استفاده شود و با علم اقتصاد به سراغ منابع و دارايي‌ها برويم قطعا موفق خواهيم بود.


موسوي بيان داشت: ما كه داراي منابع زيرزميني و علم بالا هستيم چرا نبايد موفق باشيم، ما دانشمندان و پزشكان متبحر زيادي در كشورهاي ديگر داريم ولي در كشور خودمان برايشان شرايط را مهيا نمي‌كنيم.


وي با اشاره به اينكه دارايي‌هاي علمي كشور كمتر از دارايي‌هاي نفتي آن نيست و اين يك سرمايه ملي است، تصريح كرد: براي استفاده از اين منابع بايد از مديران با تجربه استفاده كنيم.


موسوي گفت: دنيا را نمي‌شود با شعار اداره كرد همين كه بگوييم جزو 10 كشور اول دنيا هستيم ‌وضع ما خوب نخواهد شد، در سند چشم‌انداز ‌20 ساله قرار بود پيشرفت كنيم و كشور اول دنيا باشيم ولي روز به روز عقب مي‌رويم، به فرض موشك هوا كرديم و در انرژي هسته‌اي موفق شديم ما مخالف اين موفقيت‌ها نيستيم ولي درد مردم ما اين نيست، مردم ما بيشتر از همه اين‌ها نياز به رسيدگي به معيشت‌شان دارند، آنها نياز دارند كه مورد احترام قرار گيرند و از فكر آنها استفاده شود، مردم تشنه عدالت و صداقت‌اند ‌پس چرا ما بايد آمارهاي دروغين به مردم بدهيم.


برادر مير حسن موسوي بيان داشت: در گذشته در دنيا اقتدار و عزت داشتيم ولي اكنون از نظر عزت و احترام جزو چند كشور آخر دنيا هستيم.


وي بيان داشت: تمام كشورها تورم منفي دارند ولي ما داراي تورم 25 درصدي خواهيم بود و چه بر سر صندوق ذخيره ارزي آمده است، از يك طرف گم شدن يك ميليارد دلار و از طرف ديگر از نمايندگان مجلس مي‌شنويم كه مي‌گويند 17 ميليارد از ذخيره ارزي معلوم نيست به كجا كشانده شده است.


وي با اشاره به اينكه ديوان محاسبات كه مهم‌ترين و كليدي‌ترين بخش كار بوده است چرا بايد تعطيل مي‌شد اضافه كرد: اصلا گويا قانون معنا ندارد.


موسوي با اشاره به كانديداتوري ميرحسين موسوي تصريح كرد: رسمي‌ترين شعار ميرحسين اين است كه از قانون گريزي در كشور نگران است.(ghalamnews+farsnews)


  • چهارشنبه 4 اسفند 1389-0:0

    اقایان حمید روزبه انسان و ح ر ن
    خواهش می کنم دست از تعصب بردارید و واقعیت هارا ببینید . شما تفاوت قیمتها را هم احساس نکرده اید . شما انقدر سرمست پیروزی دکترتان بوده اید که هیچ چیز را ندیده اید شما تهدیدات بین المللی ، تحریمهای جورواجور اقتصادی راهم ندیده اید شما حتی گرسنگی و بد بختی خیلی از هم وطنان را هم ندیده اید . در زمان اکبر شاه کلی زیر سازی اقتصادی صورت گرفت البته اشتباهات و خلافهایی هم صورت گرفت ولی کارهای زیر بنایی بسیار بزرگی انجام شد نظیر ساختن چندین سد بزرگ و نیروگاههای تولید برق و ....
    در زمان محمد خاتمی هم مملکت از نظر سیاسی پیشرفت خوبی داشت . ما ( ایران )توانستیم با جذب سرمایه گذاران خارجی که ناشی از ثبات سیاسی بسیار عالی کشور بود قطب نیروی جهان یعنی پارس جنوبی را به وجود بیاوریم . بعد از آن انتظار می رفت با زیر سازی بسیار عالی آقایان هاشمی و خاتمی کشور جهش اقتصادی و سیاسی بسیار خوبی در این چهار سال داشته باشد ولی انتظار ها برآورده نشد. البته نباید چشمهایمان را ببندیم کارهای زیادی انجام شده است ولی در حد انتظار نبود اقای دکتر به جای اینکه بچسبد و مملکت را بسازد ، هر جا رسید گفت فلان کشور باید نابود شود فلان دولت باید از بین برود . با این کارها و حرفها لطمات جبران ناپذیری به ساختار اقتصادی و سیاسی کشور وراد کردند کشور ما در این چند سال چنید بار مورد تهدید بعضی کشورهای فرصت طلب قرار گرفت که می توانست این طور نباشد . سلوک سیاسی سیاستمداران ما در این چهار سال باعث افت شدید ارزش پول ما در داخل و خارج از کشور شد . نرخ تورم 10.5 درصدی شروع به کار دولت نهم به حتی 25و 30 در صد هم رسید . از شما ایرانیان فرهیخته خواهش می کنم چشمتان را باز کنید و بیشتر از این خود را گول نزینید . آقای دکتر هدفی غیر از اباد کردن ایران دارد . پیگیر باشید و هدف را کشف کنید . به امید روزهای بهتر برای اسلام و ایرانی همه ایرانیان احمد

    • پنجشنبه 6 خرداد 1389-0:0

      دروغ -دروغ
      هاشمی همونیه که بهش میگفتن اکبر شاه الان شده کاسه داغتر از آش

      • دوشنبه 18 خرداد 1388-0:0

        براي دوستاني كه بويي از انسانيت نبرده اند ولي به اسم انسان نظر ميدهند، عرض كنم كه اگر هم به رغم تهمت و افتراي شما كه بي خبر از آخرت هستيد، قبلا سر لوله‌هاي نفتي در دهان كارگزاران (كه هموطنان ما هستند) بود اكنون سر لوله‌هاي نفتي در كشورهاي ونزوئلا و چاد و سوريه و وين سنت واگارين و... قرار دارد و آثار آن را به صورت منفي در سر سفره‌هايمان مي‌بينيم

        • سه شنبه 12 خرداد 1388-0:0

          آقایان موسوی و...اینکه کمر بسته اید تا سیاه نمایی کاملا مشهود است واینکه دروغ میگویید از آن واضح تر.
          سر لوله های نفتی که در دهان کارگزاران هست تنگ شده که اینگونه دست و پا مزنید؟
          کیست که نداند سردمداران مافیاهای مختلف در کشور حامی شما هستند.
          لعنت خدا بر دروغگویان وخیانتکاران.

          • شنبه 9 خرداد 1388-0:0

            دولت نهم باعث افتخار ایرانیان است البته آنها که منافع شخصی شان به خطر افتاده از دایره ایرانیان خارج اند و ناراحت قدرت از دست رفته اند نه نگران ملت؟ کمی هم خدارا در نظر داشته باشید؟

            • جمعه 8 خرداد 1388-0:0

              ما در دولت آقاي خاتمي چون هر چي گفتند با ترس و لرز گفتيم چشم آنها از ما خوششان مي آمد. با خود مي گفتند چي بهتر از اين.؟ ما كه خود با دست خود هسته اي را پلمپ كرده بوديم ما كه قرار بود ماهواره را با مشاركت روسي ها و از خاك آنها به اصطلاح با نام خودمان بفرستيم به اسمان. آنها ديدند ما نوكر بلامنازعه شديم با ما بگو و بخند مي كردند. آنها الان با ما مشكل دارند چون ما به آنها باج نمي دهيم. دوران استعمار نوي ايران گذشته است. چون دولت نهم پاي حقوق ملت ايستاده است.


              ©2013 APG.ir