تعداد بازدید: 2564

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 13 خرداد 1388-0:0

سهام پر دردسر

درگيري هايي بين روستايياني که براي دريافت سود سهام عدالت به بانک ها مراجعه کرده اند،رخ داده و در مواردي حضور نيروي انتظامي نيز ديده شده است .


با اعلام پرداخت سود سهام 301هزارو 811نفر از روستاييان مازندران ازدحام روستاييان در مقابل بانک هاي عامل به حدي زياد شده است که به نظر مي رسد عملا اين قشر با مشکل جدي در دريافت سود خود مواجه شده است .

 به نوشته روزنامه محلي بشير مازندران،در پاره اي مواقع ازدحام در بانکهاي مربوطه و تلاش براي قرار گرفتن در صف به حدي است که درگيري هايي نيز بين افراد رخ مي دهد و در مواردي حضور نيروي انتظامي نيز ديده شده است .

به گفته برخي از دست اندرکاران در حالي که برخي از کشاورزان مازندران مشغول نشا کاري و برداشت کلزا هستند با اعلام پرداخت سود سهام و محدود بودن زمان پرداخت پاي همه آنان به بانکها کشيده شده است واين ازدحام و صفهاي طولاني در مقابل بانک ها روستاييان را از کار و زندگي انداخته است.

 اين ازدحام و سرگرداني کشاورزان و روستاييان مازندران براي دريافت سود سهام 800 هزار ريالي در حاليست که در آستانه انتخابات نيز قرار گرفته ايم و در صف هاي بانکها حرف و حديث ها و شايعاتي نيز بر سر زبانهاست که مناسب با موقعيت و مسايل انتخاباتي نيست .

 از آنجايي که اغلب روستاييان مازندران براي دريافت سود سهام خود به بانک کشاورزي معرفي شده اند بيشترين ازدحام در شعب اين بانک مشاهده مي شود .

در چند شعبه بانک در شهرهاي بابل ، ساري و آمل به دليل درگيري هاي لفظي بين روستاييان پليس نيز حضور پيدا کرده است . برخي از روستاييان اين نگراني خود را ابراز مي دارند که اگر سود سهام خود را تا پيش از برگزاري انتخابات دريافت نکنيم ممکن است وضعيت تغيير پيدا کند و از اين سود محروم شويم.

 به گفته روستاييان ، بخشداري ها و دهياري ها زمان دريافت سود سهام را نيز محدود اعلام کرده اند و گفتند اگر سود را دريافت نکنيد به تهران برگشت داده خواهد شد. از آنجاييکه دريافت سود سهام عدالت بايد به حساب هر شخص با افتتاح حساب جداگانه اي صورت بگيرد اين امر سبب شد تا ازدحام روستاييان براي گشايش حساب جديد افزايش پيدا کند.


  • جمعه 15 خرداد 1388-0:0

    واقعا جای تاسفه برای دولت گداپرور ! پولی رو که حق قشر ضعیف و زحمت کشه با منت بهش میدن .ملت عزیز ایران تا کی باید این خفتو تحمل کنه !


    ©2013 APG.ir