تعداد بازدید: 2865

توصیه به دیگران 1

شنبه 23 خرداد 1388-0:0

کريمي فيروزجايي: رييس جمهوري به شدت با مفاسد اقتصادي مبارزه كند

 نماينده مردم بابل در مجلس گفت: در دولت دهم بايد پول‌ها و منابع طبيعي به تاراج رفته به بيت‌المال باز گردانده شود.


علي كريمي‌فيروزجايي اظهار داشت: در طرح مبارزه با مفاسد اقتصادي به رياست جمهور منتخب دوره دهم پيشنهاد مي‌كنيم، به شدت با مفاسد اقتصادي صورت گرفته در كشور مبارزه كند.


كريمي با اشاره به اينكه مقداري از زمين‌هاي ساحلي و منابع طبيعي مازندران نيز به تاراج رفته است، تصريح كرد: از دستگاه قضايي انتظار داريم همه پول‌ها و منابع به تاراج رفته را به بيت‌المال باز گرداند.


وي افزود: براي خدمت بهتر و بيشتر به مردم فراكسيون اصولگرايان مجلس در اجراي طرح تحول اقتصادي و يارانه‌ها در كشور دولت را ياري مي‌كند.


كريمي با تقدير از حضور پرشور مردم در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري حضور فعالان عرصه خبر و خبرگزاري‌ها و رسانه ملي را بسيار موثر دانست و افزود: حضور فعالان خبري در صحنه و برگزاري مناظره‌هاي تلويزيوني بين كانديداها سبب شد تا مردم با يك شناخت و آگاهي كامل نسبت به محمود احمدي‌نژاد به يك تصميم قاطع برسند.


وي تدابير انجام شده از سوي وزارت كشور و شوراي نگهبان را بسيار عالي برشمرد و افزود: دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري علاوه بر شور و نشاط زياد از سلامت زيادي نيز برخوردار بوده است.


كريمي بيان داشت: در اين دوره از انتخابات خواسته و يا ناخواسته مرزي بين فقرا و اغنيا به وجود آمد و عملا پشت برخي از نامزدها افرادي با قدرت و ثروت زياد قرار گرفتند كه مردم با اين انتخاب مهر تاييد بر روحيه خدمت و صداقت دولت نهم زدند.


وي تصريح كرد: در اين انتخابات عملا برخي افراد با مال اندوزي و اشراف‌گرايي و استفاده ابزاري از مقدسات و موضوع‌ها مورد احترام مردم سعي در جذب آراي زياد مردم داشتند كه مردم با هوشياري و شناخت كامل به اين خواسته‌ها جواب منفي دادند.


عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس بيان داشت: خواسته آحاد مردم به ويژه دانشگاهيان و روشنفكران اين است رقباي ديروز در فضايي كه به وجود آمده به راي قاطع مردم احترام بگذارند و در راستاي توسعه و پيشرفت كشور با دولت نهم همكاري كنند. 

 
وي در پايان خاطرنشان كرد: اگر عده‌اي بخواهند راه خود را از ملت جدا كرده و قصد تشنج و درگيري در كشور را داشته باشند، هم قانون و هم مردم به شدت با آنها برخورد مي‌كند.(farsnews)


  • عیزالله ملکپاسخ به این دیدگاه 0 0
    دوشنبه 9 شهريور 1388-0:0

    آقای هاشمی عجب ماری تو آستینش پرورش داده ها!!!!

    • پنجشنبه 28 خرداد 1388-0:0

      عجب پاچه خواراني داره اين احمدي نژاد دورو برش!!!

      • چهارشنبه 27 خرداد 1388-0:0

        ببفرمایید رییس جمهور اول یک میلیاردی رو که گم کردن به خزانه بر گردونن بعد یه فکری به حال مفسدان اقتصادی کنن که الان 4 ساله اسمشون تو جیبشونه ولی هنوز این مافیای اقتصادی رو به مردم معرفی نکردن!!

        • يکشنبه 24 خرداد 1388-0:0

          آقای کریمی
          شما مراقب خودت باش راهت از راه مردم جدا نشه و در آعوش نیروهای امنیتی نیفتی


          ©2013 APG.ir