تعداد بازدید: 2185

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 3 تير 1388-0:0

دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ايران: نگاه ما به موسوي اشتباه بود

 دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران اسلامی (در شرف تاسیس) از مهندس موسوی به دلیل رفتارهای تحریک آمیز وی بعد از انتخابات ریاست جمهوری دهم انتقاد کرد.

 


 ابوذر پورادیب گفت: مهندس موسوی به عنوان کسی که در بحرانی ترین شرایط سکاندار اجرایی کشور و امین بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بوده است نباید دست به کارهایی بزند که باعث به هم خوردن نظم و امنیت کشور و تحریک بدخواهان نظام شود.

 وی خاطرنشان کرد: از مهندس موسوی به عنوان کسی که نزد دوست و دشمن به عنوان مردم ادب، اخلاق و قانون شناخته می شود بعید است که برای بیان دیدگاههای خود قانون را زیرپا بگذارد و با بی هرج و مرج کردن جامعه، امنیت مردم را به خطر اندازد.

به گفته وی، مهندس موسوی در طول رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری یکی از دلایل حضور خود را نادیده گرفتن قانون اعلام کرده بود حال آنکه برای بیان انتقادات خود، توجهی به قانون نمی کند.

 این فعال سیاسی دانشجویی خاطرنشان کرد: قانون اساسی شورای نگهبان را به عنوان مرجع رسیدگی به تخلفات انتخاباتی معرفی کرده و تاکنون این شورا دو بار از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات درخواست کرده که برای بیان توضیحات خود به این شورا مراجعه کنند، اما موسوی هر دو بار از حضور در شورای نگهبان خودداری کرد.

پورادیب ادامه داد: نوع رویکرد موسوی بعد از انتخابات رویکرد قانونگریزی و ناامن کردن جامعه است و این رویکرد هم به موسوی، هم به نظام و هم به مردم آسیب می زند.

 بنا بر خبر ارسالي به مازندنومه،وی همچنین از نزدیکی روابط موسوی با تندروهای اصلاح طلب در انتخابات ریاست جمهوری انتقاد کرد و گفت: متاسفانه موسوی در رقابتهای انتخاباتی خود به آن دسته از تندروهایی که 8 سال با خاتمی کار کردند و آبروی وی را بردند چراغ سبز نشان داد، این افراد کسانی هستند که فقط به فکر منافع خود می باشند و آبروی نظام، خاتمی و موسوی اصلا برایشان مهم نیست.

 به گفته پورادیب، موسوی با نزدیک شدن به این دسته از افراد ثابت کرد در ایجاد فضای باز سیاسی ای که جولانگاه عده ای برای هرج و مرج و بی ثبات کردن جامعه است مانند خاتمی عمل می کند.

 دبیرکل مجمع اعتدالگرایان ایران با بیان اینکه موسوی قبل از نامزدی در انتخابات با موسوی بعد از نامزدی متفاوت بود، گفت: تا قبل از نامزدی موسوی در انتخابات مردم جامعه نگاه مثبتی به وی داشتند و او را فردی معتدل و مخالف هرگونه تندروی می دانستند، اما با نامزدی وی و بعضی موضعگیریها، ثابت شد موسوی آن اسطوره ای که فکر می کرديم نیست و متاسفانه نگاه ما به مهندس موسوي اشتباه بود.

 پورادیب افزود: متاسفانه برخلاف شناخت مجمع اعتدالگرایان، موسوی بعد از انتخابات ثابت کرد نه تنها وجهه اعتدالگرایی، به آن معنا که بتواند نیروهای موثر میانه دو جناح را زیر چتر خود قرار دهد، ندارد بلکه به آن دسته از گروههایی گرایش فکری دارد که مخالف اصل نظام هستند.

 پورادیب گفت: اینجانب به عنوان یک فعال سیاسی نامزدی مهندس موسوی در انتخابات ریاست جمهوری دهم را اشتباه می دانم و بهتر بود که باقی مانده سالها را یا در سکوت بگذراند و یا فعالیت خود در آغاز دهه چهارم انقلاب را از راه دیگری به جز نامزدی در انتخابات شروع کند.

 وی به موسوی پیشنهاد داد: پیرو توصیه های مقام معظم رهبری راه خود را از تندروها جدا کرده و با تن دادن به قانون، آرامش را به جامعه بازگردانید، زیرا نادیده گرفتن قانون اولین گام در راه ناامنی است و کسی که اعتقاد به قانون دارد نباید ناامنی را برای جامعه به ارمغان بیاورد.


  • دوشنبه 8 تير 1388-0:0

    خداوند متعال در اين دنيا ماهيت اين فرد را آشكار كرد تا بعد از مرگ او تاسف نخوريم تا چه انسان شريفي را از دست داديم.خداوند به وعده خود در قران كريم همان غلبه محرومان بر زر اندوزان است را ثابت كرد.

    • شنبه 6 تير 1388-0:0

      زیرپا گذاشتن قانون اعتراض علیه بی قانونی نیست.
      بلکه دزدیدن رای ملت با پستی تمام.و جشن پیروزی دروغ بر حقیقت گرفته.


      ©2013 APG.ir