تعداد بازدید: 3584

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 9 تير 1388-0:0

نماينده بابل: جهاد كشاورزي مازندران به خانه‌تكاني جدي نياز دارد

قائم‌مقام مجمع نمايندگان مازندران و نماينده مردم بابل در مجلس گفت: به دليل عملكرد ضعيف سازمان جهاد كشاورزي مازندران در دو سال اخير، اين سازمان به خانه تكاني جدي نياز دارد.


علي كريمي  اظهار داشت: اين نهاد يكي از نهادهاي انقلابي است كه بعد از انقلاب در كشور شكل گرفته و در طي سه دهه اخير خدمات زيادي در سطح كشور انجام داده است اما در دو سال اخير سازمان جهاد كشاورزي مازندران با يك ركود جدي مواجه شده ‌است.

وي افزود: با توجه به اينكه 98 درصد اراضي استان مازندران كشاورزي است، انتظار مي‌رفت سازمان جهاد كشاورزي مازندران به عنوان متولي اين امر تمهيدات لازم براي بسترسازي مناسب در امور كشاورزي را اتخاذ كند اما در حال حاضر اين سازمان دچار روزمرگي شده است.

قائم مقام مجمع نمايندگان مازندران اظهار داشت: در مجموع‌، نمايندگان، مسئولان و كشاورزان استان مازندران از عملكرد مديريت سازمان جهاد كشاورزي استان راضي نيستند.


عضو كميسيون آموزش مجلس بيان داشت: با توجه به حركت خوبي كه در ابعاد مختلف عمراني و اقتصادي در سطح كشور صورت گرفته است، اما سازمان جهاد كشاورزي مازندران اين همراهي را نداشته و اين سازمان به خانه تكاني جدي نياز دارد.(farsnews)


  • سه شنبه 23 تير 1388-0:0

    جاي بسي سوال است كه در دوسال متوالي مديريت جديد سازمان جهاد كشاورزي استان هر دو سال از لسالن امام جمعه محترم و نماينده محترم بابل اين همه دلسوزي مي نمايند براي كشاورزي استان پس ساير شهرستانها ي استان از عملكرد رياست صديق جهاد استان و همكاران رضايت مطلوبي دارند

    • يکشنبه 14 تير 1388-0:0

      جناب آقای مهندس نریمان از آنجا که حضرت عالی نماینده مجلس می باشید و قطعا تمام اصول فخیمه مرا از برید جهت استحضار حضرتعالی توجه شما را به خواند ن از رو خودم دعوت می کنم : منم اصل 50 قانون اساسی ایران: « در جمهوری اسلامی ایران، حفاظت محیط زیست که نسل امروز و نسلهای بعد باید در آن حیات اجتماعی رو به رشدی داشته باشند، وظیفه عمومی تلقی می گردد. از این رو فعالیتهای اقتصادی و غیر آن که با آلودگی محیط زیست یا تخریب غیر قابل جبران آن ملازمه پیدا کند ، ممنوع است.

      • يکشنبه 14 تير 1388-0:0

        یلی جالبه مثل اینکه این آقا یادشون رفته در گذشته چه کارها نمی کردند...حالا به جایی رسیدن که از محیط زیست که تنها امید این جنگلهامون دارن ایراد می گیرند...

        • چهارشنبه 10 تير 1388-0:0

          از آنجاييكه پيگيري و حل مسائل كلان استان بخصوص مشكلات كشاورزان براي برخي از نمايندگان موضوع دست چندم است و تمام هم خود را به امورات ريز حوزه انتخابيه خود و آنهم براي عده اي خاص و در راس آنها تدارك پست و جايكاه براي بستگان و دورو بريهاي خود صرف مينمايند هر از چند گاهي براي فرافكني به كلي گويي اينچنيني ميپردازند


          ©2013 APG.ir