تعداد بازدید: 2961

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 22 تير 1388-0:0

شهر بي دفاع

سخنگوي شوراي اسلامي شهر قائمشهر گفت: رد صلاحيت شهردار منتخب اين شورا براي شوراي شهر توجيه‌پذير نيست.


 علي‌اكبر حسين‌زاده با اشاره به اينكه هر روندي كه بر مبناي قانون در انتخاب و تاييد شهردار قائمشهر صورت گيرد شوراي اسلامي شهر قائمشهر نيز از آن تمكين مي‌كند، افزود: شوراي اسلامي قائمشهر از ميان 13 گزينه تصدي شهرداري اسماعيل ديلم را به عنوان شهردار منتخب به در 13 خرداد امسال به استانداري معرفي كرد.


وي با بيان اينكه بر اساس قانون استانداري موظف بود 10 روز پس از اين معرفي پذيرش يا عدم آن را به شورا اعلام كند، تصريح كرد: استانداري 31 روز بعد كه بايد با امضاي استاندار اين نامه ابلاغ مي‌شد با امضاي مديركل امور شهري به شوراي اسلامي شهر قائمشهر اعلام كرد؛ با احترام به نظر اين شورا با مصاحبه به عمل آمده و شناخت از شهر قائمشهر پيشنهاد مي‌شود فرد ديگري را به عنوان شهردار معرفي كنيد.


حسين‌زاده با تاكيد بر اينكه انتظار داشتيم در اين مدت طولاني استانداري با دليلي قانع‌كننده مخالفت خود با اين فرد را اعلام كند، تصريح كرد: هيچ مشكل خاصي و يا دليلي توجيه‌پذير براي عدم تاييد ديلم به اين شورا اعلام نشده است.


وي با بيان اينكه ما اصراري روي فرد خاصي نداريم و تنها مي‌خواهيم بدانيم، دليل انتخاب‌نكردن وي چيست، اين امر را حق طبيعي شوراي اسلامي شهر به عنوان منتخب مردم دانست و تصريح كرد: هر فردي كه براي تصدي شهرداري انتخاب مي‌شود، داراي پيشينه و عملكردي است كه با دقت از سوي شوراي اسلامي مورد بررسي قرار مي‌گيرد.


عضو شوراي ‌اسلامي شهر قائمشهر در پاسخ به اظهارات فرماندار اين شهر درباره اينكه اگر كمك‌هاي فرماندار نبود، شورا و شهرداري قادر به انجام پروژه‌ها و برنامه‌هاي خود نبودند، اظهار داشت: اعضاي شوراي‌اسلامي قائمشهر كمك‌هاي فرمانداري به اين شورا را به عنوان نماينده دولت قلمداد مي‌كند و اگر همفكري و يا تعاملي ميان طرفين وجود دارد، دليل بر عدم توانايي طرف مقابل در انجام امور نيست.

وي با اشاره به اينكه اين تعاملات و مشورت‌ها براي رفع اختلافات صورت مي‌گيرد، خاطرنشان كرد: بودجه‌اي كه از سوي دولت به همه‌ شهرداري‌ها از جمله شهرداري قائمشهر اختصاص داده مي‌شود از محل تجميع عوارض و بودجه ملي است و شهرداري قائمشهر با وجود نگاه ويژه فرماندار تاكنون اعتبار خاص و ويژه‌اي از اين طريق دريافت نكرده است.


وي با بيان اينكه شهرداري قائمشهر براي سال ‌جاري 18 ميليارد تومان اعتبار اختصاص داده است، گفت: 11 ميليارد تومان از اين اعتبار بودجه عمراني است.


حسين‌زاده با اشاره به اينكه شوراي‌اسلامي شهر در ابتداي هر سال پروژه‌هايي را براي شهر تعريف مي‌كند، افزود: اينكه گفته شود فقط شخص خاصي در شهر كار مي‌كند صحيح نيست و نظارت بر فعاليت شهرداري نيز در راستاي همين بودجه‌ريزي است كه اگر شهرداري توان اجراي اين برنامه را نداشته باشد بايد پاسخگوي آن باشد.(farsnews)


  • اهالی کوچه تلار12-خ امام قائمشهرپاسخ به این دیدگاه 0 0
    چهارشنبه 24 تير 1388-0:0

    راننده یکی ازنمایندگان مجلس قائمشهر خلاف پروانه شهرداری درحال ساخت مجتمع پزشکی وتجاری در کوچه بن بست مسکونی تلار 12-خیابان امام است .سرپرست فعلی شهرداری با وعده های حمایتی نماینده مذکور(ادیانی)علیرغم شکوائیه اهالی ونقض اشکار قانون: چشم برهمه چیز بسته است ----(اسناد در شورا وواحد تخلفات شهرداری موجود است). در شهری که ملقب به نام امام زمان است خیانت تا به کجا؟؟؟

    • سه شنبه 23 تير 1388-0:0

      آقای استاندار محترم مازندران ، شهردار ، فرماندار ساری خبرنگاران محترم : چرا مجتمع تفریحی سد شهید رجایی و استخر تربیت بدنی داراب ساری تعطیل شد ؟! چرا مردم را به استخر اداره برق ساری راه نمی دهند ؟ مردم ساری نگرانند ؟! آیا به رئیس جمهور شکایت کنند ؟

      • دوشنبه 22 تير 1388-0:0

        بامرور بر عملکرد غالب مسئولین شهر بالاخص اعضای شورای شهر علت عقب ماندگی قائمشهرمحروم آشکار می شود.....اگر توانایی عمران و پیشرفت قائمشهر را ندارید محترمانه کنار بروید وگرنه........


        ©2013 APG.ir