تعداد بازدید: 2627

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 28 تير 1388-0:0

ساري آبکي تر مي شود!

فرماندار ساری گفت:با حفر چاهای جدید ، به زودی آب شرب این چاه ها به شبکه آبرسانی شهر ساری تزریق می شود.

 


بنا به خبر رسيده از روابط عمومي فرمانداري ساري به مازندنومه، محسن زارعی با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات مسئولیت ما را هم چندین برابر کرده است افزود:متاسفانه مشکل تامین آب کشاورزی و آب شرب شهری ساری به صورت اساسی حل نشده است.

 وی با اشاره به اینکه یک سوم کار پروژه آبرسانی به شهر ساری از سد شهید رجایی انجام شده است خاطر نشان کرد:برای روستاها هم مجتمع های بزرگ آبرسانی را در دست اجرا داریم.

زارعی با بیان اینکه مجتمع بزرگ آبرسانی دودانگه با اعتبار 2 میلیارد تومان افتتاح شده است اظهار داشت:طرح آبرسانی پشتکوه کیاسر نیز با اعتبار یک و نیم میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه یک خط انتقال آب از بخش مرکزی ساری به بخش میاندورود تزریق می شود تصریح کرد:اگر مردم در مصرف برق صرفه جویی نکنند ممکن است در دو ماه باقی مانده تابستان با سهمیه بندی برق روبرو شویم.

 فرماندار ساری با انتقاد از سازمان میراث فرهنگی مازندران مبنی بر انجام ندادن تعهد خود در سواحل آزاد سازی شده افزود:فرمانداری ساری 22 طرح سالمسازی سواحل را برای استفاده مردم و مسافران آماده کرده و در اختیار افراد قرار داده است.

 زارعی با اشاره به اینکه تاکنون هیچ فردی در دریای ساری غرق نشده است خاطر نشان کرد:تاکنون 6 میلیارد تومان برای آماده کردن زیر ساختهای عمرانی و تفریحی در جاده فرح آباد ساری هزینه شده است.

وی با بیان اینکه وزیر راه در سفر به ساری دستور انجام راه مواصلاتی ساری به کیاسر را صادر کرده است اظهار داشت:ساخت روگذر بخش میاندورود ساری در دست مطالعه است.

فرماندار ساری با اشاره به اینکه تاکنون 300 میلیون تومان در بخش آب اسرم و 400 میلیون تومان در بخش آب جامخانه هزینه شده است تصریح کرد:150 میلیون تومان نیز برای عریض کردن جاده حوزه میاندورود هزینه شده است.

 زارعی با انتقاد از سازمان جهاد کشاورزی مبنی بر اینکه نتوانسته در حد انتظار به مشکلات کشاورزان رسیدگی کند تصریح کرد:متاسفانه در حوزه چهار دانگه حتی یک دامپروری وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی باید هرچه زودتر پروژه مکانیزه کردن زمینهای کشاورزی را انجام دهد افزود:متاسفانه 25 درصد برنج های مازندران در شالیکوبی ها پرت می شوند.

 زارعی همچنین با بیان اینکه کشاورزان بحث تسهیلات 70 به 30 را جدی بگیرند خاطر نشان کرد:مشکل برق حوزه میاندورود به زودی حل می شود.



©2013 APG.ir