تعداد بازدید: 3428

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 12 مرداد 1388-0:0

شب ها ی خشن

بروز برخی ناامنی های شبانه،نگرانی هایی را برای خانواده های مازندرانی فراهم کرده است.


خبردار شدیم برخی ناامنی های شبانه در تعدادی ازشهرهای مرکزی مازندران باعث ایجاد فضای رعب و وحشت بین مردم شده است.

شنیدیم که برخی افراد شرور و سارقان کم توقع(!) حوالی نیمه شب با پرسه زدن در خیابان ها وکوچه های خلوت برخی شهرهای استان مازندران،اقدام به ضرب وجرح شهروندان و سرقت های شبانه می کنند.

سارقان که معمولا" از موتور برای رسیدن به اهداف شان استفاده می کنند،با چاقو کشی و مضروب ساختن افراد،گوشی تلفن همراه یا مختصر پول آن ها را می ربایند.

در یکی از این حوادث زنجیره ای که یک شنبه شب در قائم شهر اتفاق افتاد،جوان کارگری به نام میثم که ساعت یک بامداد از محل کارش به سوی منزلش واقع در ترکمحله قائم شهر در حرکت بود با دو جوان نامتعادل که سوار موتور بودند،مواجه شد.

سارقان بعد از دزدیدن گوشی تلفن همراه وی، با ضربه چاقو باعث مجروح شدن این کارگر جوان شدند.

خانواده جوان مضروب به مازندنومه اطلاع دادند که چاقو باعث آسیب دیدگی  کلیه او شده است.وی هم اکنون در بیمارستان ولی عصر قائم شهر بستری است.

جالب آن که سارقان زورگیر تا چند ساعت بعد از حادثه در کمال آرامش با گوشی سرقتی مشغول صحبت بودند و حتی در مواردی به تماس تلفنی ماموران پلیس و خانواده این جوان پاسخ می دادند!

گفتنی است این چندمین حادثه از این نوع است که در قائم شهر اتفاق افتاده است.

خاطرنشان می کنیم انتهای ترکمحله قائم شهر -که به جوکی محله معروف است-به محل امنی برای خرید وفروش انواع مواد مخدر تبدیل شده است.

ساکنان محلی در روز روشن هم شاهد معامله مواد مخدر در این منطقه هستند؛طوری که فروشندگان جنس از متوجه شدن مردم عادی ابایی ندارند و بدون دغدغه،جلوی انظار به فروش مواد اقدام می کنند!

هم چنين خبردارشديم چندشب پيش دو جوان موتورسوار،زن جواني را در حوالي چشمه سر قائم شهر،به قصدتجاوز،کشان کشان به سمت حريم راه آهن هدايت کردند که با فرياد هاي زن گرفتار،اهالي منطقه به کمک آمدند و متجاوزان نيز با ديدن مردم پا به فرار گذاشتند.

اقداماتی از این دست نظارت بیشتر ماموران پلیس و مسئولان محلی را طلب می کند.


  • دوشنبه 12 مرداد 1388-0:0

    ...بیچاره قائمشهر گل بود به سبزه نیز آراسته شد.......


    ©2013 APG.ir