تعداد بازدید: 3430

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 8 شهريور 1388-0:0

سر گردنه

راهدارخانه گدوگ سوادكوه براي چندمين بار مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت.


 مقارن ساعت 22 و 30 دقيقه پنج‌‌شنبه هفته گذشته راهدارخانه گدوك در سوادكوه مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و تعدادي از پرسنل راهداري گدوك سوادكوه را مورد ضرب و شتم قرار دادند.


اين افراد ناشناس بنا به گفته مسئولان مربوطه با سلاح سرد و گرم وارد اين راهدارخانه شدند و ضمن سرقت مبالغي حدد 30 هزار تومان دست و پاي كاركنان آن مركز را مي‌بندند.


بر اساس گزارش farsnews اين افراد تا ساعت دو بامداد در راهدارخانه ماندند و زماني منطقه را ترك كردند كه از كاركنان اين راهدارخانه قول گرفتند كه از فردا در اين مركز مشغول فعاليت نباشند.


اگر چه اين اختلاف دو شهرستان سوادكوه و فيروزكوه سابقه چند ساله دارد ولي مسئولان دو استان تهران و مازندران در تلاش هستند تا مشكلات پيش رو را حل كنند.


معاون راهداري راه و ترابري استان مازندران با تاييد خبر حمله افراد ناشناس به راهدارخانه گدوك سوادكوه در گفتگوي تلفني با فارس كه در مسير كندوان در حال بازديد بودند خواستار برقراري امنيت پرسنل مستقر در منطقه و راهدارخانه گدوك شد.


سيد علي اسد خاطرنشان كرد: مشكلات اين بخش كه مسئولان راه و ترابري دو استان در جريان هستند به اطلاع مسئولان مربوط امنيتي و سياسي رسيده است و در تلاش براي حل اين مشكل هستند.



    ©2013 APG.ir