تعداد بازدید: 3215

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 10 شهريور 1388-0:0

واقعیتی تلخ در اردوگاه اصولگرایان

اخبار دریافتی گویای واقعیتی تلخ است که برخی افراد فرصت طلب و زیاده خواه که تا دیروز چهره های ثبت شده ناصلاح و ناصوابی داشتند-امروز لباس حامیان احمدی نژاد را بر تن کرده اند.(یادداشت رسیده)


 اصولگرائی دایره ای است که همه ولایت مداران وارزش گرایان در آن جای دارند وبرای هر آنکه به نظام مقدس اسلامی و شهدای عظیم الشان انقلاب اسلامی تعهد عملی دارد در داخل این دایره مقدس جائی است .

 از آنجا که دوایر مقدس به مدد الهی وانفاس شهدا دارای اقتدار خاصی هستند دستهایی هم درکاراست که این گونه مقدسات را آلوده نموده واز قداست ساقط سازند.

 یکی از راه های سقوط این دوایر داخل نمودن افرادی به درون دایره است که ظاهری مصنوعی اما با پیشینه و باطنی متفاوت با این ظاهر ساختگی دارند.

 امروز دکتر محمود احمدی نژاد را به عنوان یکی از پرچمداران اردوگاه اصولگرائی می شناسند و هر آنکه به او متصل ومرتبط باشد را نمی توان خارج ازاین اردوگاه دانست.

 اخبار دریافتی گویای واقعیتی تلخ است که برخی افراد فرصت طلب و زیاده خواه که تا دیروز چهره های ثبت شده ناصلاح وناصوابی داشته اند،امروزه لباس حامیان احمدی نژاد را بر تن می کنند تا بتوانند خود را وارد دایره اصولگرایان نموده واز گزند تیغ برنده اصولگرایان که بر علیه زر وزور واشرافی گری بیرون کشیده شده و علیه افراد منحرف درامان نگه دارند.

 متاسفانه کار به جایی رسیده است که امروز می بینیم آقای ... که در یکی از مسئولیت های مهم در یکی از ... شمال کشور که به اعلام صریح دستگاههای امنیتی و نظارتی اشتهار وی به موارد متعدد منفی محرز بوده وحتی عضویت عادی او در هیات رئیسه ... مجاز شناخته نمی شود ، در محافل مختلف بیان می دارد که من ولایتمدار واصولگرا هستم ودر ستاد تبلیغلات انتخاباتی تجار و بازرگانان حامی احمدی نژاد بوده ام!

نفس وجود ستاد تبلیغاتی انتخاباتی تجار وبازرگانان حامی احمدی نژاد در استانها توسط هیچ مرجع ومنبع ورسانه ای تائید نشده، چه رسد به آنکه چنین ستادی فعالینی را هم در استانها داشته باشد.

درباره آقای...بارها توسط مسئولان ارشد اجرائی و نظارتی نظام اعلام شده که نباید در گردونه تصمیم گیری های مدیریتی پارلمان بخش خصوصی قرار گیرد اما بارها شاهدیم که این فرد با استفاده از عنوانی که دارد در جلسات رسمی دولتی شرکت و در کنار شخصیتهای منتسب به نظام و دولت اصولگرا جلوس نموده و به مرور زمان دیواری امنیتی و چتری حفاظتی برای خویش ایجاد می کند تا دست دستگاه های نظارتی و بازرسی را برای ورود به هرآنچه که تا امروز به عنوان اشتهار به موارد منفی است ببندد.

 انتظار می رود به حرمت شهدا، آنانی که در دایره بزرگ اصولگرایی موثرند اجازه ندهند هر کسی که پول بیشتری داشت بتواند به خاطر پوشاندن اعمال زشت خویش خود را به درون این دایره وارد نماید.


  • دوشنبه 16 شهريور 1388-0:0

    سايت... نیوزچندروزبعد ازشما این خبرراکارکردوامروزبادریافت 1لوح تقدیرو20میلیون تومان وجه نقدازآقاي الف لینک راازسایت برداشت! گویا قراراست 100میلیون تومان به تابناک و10میلیون تومان به مازندنومه و7میلیون هم به دیلم بدهندتالینک راحذف کند. مبارکتان ونوش جانتان


    ©2013 APG.ir